رییس «ولسی جرگه» افغانستان بر تقویت روابط پارلمانی با ایران تاکید کرد

رییس «ولسی جرگه» افغانستان بر تقویت روابط پارلمانی با ایران تاکید کرد
سه شنبه 3 تير 1399 - 20:14

رییس ولسی جرگه (مجلس نمایندگان) شورای ملی افغانستان در پیامی با تبریک انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی، بر تقویت روابط بین پارلمانی میان دو مجلس افغانستان و ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد که در دور جدید مجلس، روابط بیش از پیش توسعه و گسترش یابد.

العالم ـ آسیا

الحاج‌میررحمان رحمانی روز سه شنبه در پیام تبریکی خطاب به محمدباقر قالیباف، اظهار کرد: جناب محترم محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران، شایسته می‌دانم به نمایندگی از «ولسی جرگه شورای ملی جمهوری اسلامی افغانستان» بهترین تبریکات خویش را به مناسبت انتخاب شما به سمت رئیس مجلس شورای اسلامی برای جناب عالی، اعضای مجلس و ملت شرافتمند کشور دوست جمهوری اسلامی ایران ابراز کنم.

در این پیام آمده است: ضمن تاکید بر اهمیت روابط دوستانه بین کشورهایمان و تقویت روابط بین پارلمانی میان دو مجلس اطمینان دارم که در دوره کاری جناب‌عالی این روابط بیش از پیش توسعه و گسترش خواهد یافت.

رحمانی در پیام تبریک به رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با اغتنام از فرصت بار دیگر تبریکات صمیمانه خویش را به جنابعالی، ملت و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی کشور دوست جمهوری اسلامی ایران تجدید می‌کنم.

پربیننده ترین خبرها