80 شهر دنیا علیه طرح صهیونیستی اشغال کرانه باختری تظاهرات می‌کنند

80 شهر دنیا علیه طرح صهیونیستی اشغال کرانه باختری تظاهرات می‌کنند
شنبه 7 تير 1399 - 20:57

موج گسترده فراخوان‌های بین المللی برای برپایی تظاهرات در منطقه و جهان در محکومیت طرح تحمیل سلطه رژیم صهیونیستی بر بخش‌های جدیدی از کرانه باختری به راه افتاده است.

العالم - فلسطین اشغالی

تصمیم رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری موج گسترده‌ای از فراخوان‌های بین المللی در دعوت از مردم دنیا برای حضور در راهپیمایی یا تحصن‌ به مناسبت هفته خشم علیه این رژیم اشغالگر به راه انداخته است.

شبکه فلسطینی «صامدون» گزارش داد: «بیش از هشتاد شهر و پایتخت‌ منطقه و جهان قرار است در مخالفت مقابله با طرح الحاق (اشغال) تظاهرات و تاکید کنند که این طرح بخشی از پروژه اشغالگری و استعمار همه فلسطین است».

این شبکه در بیانیه خود از همه ملت‌های عربی خواست شان و منزلت خود را در مسیر دفاع از قدس و آزادی آن بازیافته و ضمن رد سازش با رژیم صهیونیستی که هدف از آن نابودی آرمان فلسطین است، پشتیبان فلسطینی‌ها باشند.

شبکه صامدون از مردم دنیا خواست با آمدن به خیابان‌ها و میادین و مشارکت در مناسبت‌های هفته خشم مخالفت خود را با هر تجاوز جدید رژیم صهیونیستی اعلام کنند تا آماده آزادی از چنگ رژیم‌های سیاسی مرتجع شوند.

این شبکه در فراخوان خود تاکید کرد که ملت‌های عربی با وجود اینکه تحت سرکوبگری و هراس افکنی رژیم‌های استعمارگر خود هستند اجازه از دست رفتن فلسطین را نمی‌دهند.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی با توافق «بنیامین نتانیاهو» رئیس حزب لیکود و «بنی گانتز» رئیس حزب «آبی و سفید» تشکیل شده که اساس این توافق اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری است، امری که اجرای آن باعث تنش‌های شدید در منطقه و فلسطین خواهد شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها