فعالان عراقی: الحشد الشعبی سوپاپ امنیت عراق برای مقابله با داعش است

فعالان عراقی: الحشد الشعبی سوپاپ امنیت عراق برای مقابله با داعش است
دوشنبه 9 تير 1399 - 13:28

تاریخ مقاومت عراق، که پیشقراول آن امروز الحشد الشعبی است، ثابت کرد که حمله اخیر به گردان‌های حزب‌الله در پایتخت بی‌سابقه نبوده است و الحشد هر بار بعد از مبارزه با تروریسم و تکفیری‌ها در عراق قوی‌تر می‌شود... عراقی‌ها در طیف‌های مختلف همچنان در شبکه‌های احتماعی حمله بزدلانه اخیر به الحشد الشعبی را محکوم می‌کنند.

العالم- شوشیال مدیا

فعالان با ایجاد کردن هشتگ "#سلم_ لمن_سالم_الحشد"( دوستی با کسانی که با الحشد دوستی می‌کنند)، الحشد الشعبی را سوپاپ امنیت عراق در مواجهه با داعش و تکفیری‌ها توصیف کرده‌اند.

حساب کاربری به نامه "عمار کعبی" نوشته است: "به نظر می‌رسد ماموریت شما رفته‌رفته معلوم می‌شود، الحشد یکپارچه است و همه شما فداکاری کرده‌اید.. آنها سربازان مرجعیت هستند. پس تلاش نکن کاری را که آمریکا می‌خواهد را انجام بدهی."

حساب کاربری "قنبر علی الحشد" نوشته است: "الحشد الشعبی محدود به شیعیان نیست بلکه در میان آنها سنّی، مسیحی و ایزدی نیز هستند. تمامی( نیروهای) الحشد الشعبی از کشورشان محافظت می‌کنند ولی آن هویت شیعی گرفته است؛ چرا که(شیعیان) اکثریت هستند. آمریکا و عربستان سعودی با تمام توان برای به آتش کشیدن عراق تلاش می‌کنند."

حساب کاربری "رقیه" نیز توییت کرده است: "دشمنان و اذناب‌شان برای دستیابی به اهداف خبیثانه‌شان از طریق ایجاد هرج و مرج و تخریب و سوق دادن کشور به سمت درگیری‌های داخلی و بازگرداندن آن به عصر دیکتاتوری توطئه‌چینی می‌کنند، پس بایستی همگان برای گرفتن فرصت از آنها همکاری کنیم. مرجع عالی‌قدر"

حساب کاربری "زهراء رحمن" نیز در پستی تصاویری از کمپین انسانی الحشد الشعبی در استان "ذی‌قار" را منتشر کرده و نوشته است گردان‌های حزب‌الله کمپین "لبیک_یا_ذی_قار" را در شرایط کرونایی راه انداخت.

حساب کاربری "شجرة النبوة" نیز تصویری یکی از شهدای الحشد الشعبی را منتشر کرده که قطعه زمینی را فروخت و پول آن را برای پرداخت حقوق معوقه نیروهای الحشد در جریان نبردشان علیه گروه تروریستی داعش، اختصاص داد.

"ثاثر الصبیحاوی" نوشته است: "یکی از نیروهای الحشد در حال تلاوت قرآن بالای سر هنرمند مرحوم "مناف طالب" در مقبره ویژه قربانیان در نجف اشرف است."

فرزندان مقاومت عراق حمله اخیر به نیروهای الحشد الشعبی را محکوم می‌کنند؛ چرا که خود را از الحشد الشعبی و خود را از الحشد الشعبی می‌دانند... آنها فرزندان این سرزمین هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها