شناور حامل سوخت قاچاق درآبهای شمال غرب خلیج فارس توقیف شد

شناور حامل سوخت قاچاق درآبهای شمال غرب خلیج فارس توقیف شد
دوشنبه 9 تير 1399 - 13:47

فرمانده مرزبانی ودریابانی خوزستان گفت: ماموران دریابانی یکشنبه شب در جریان عملیات گشت در آبهای شمال غرب خلیج فارس، یک شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کردند.

العالم-ایران

سردار لطفعلی پاکباز روز دوشنبه افزود: در بازرسی از این شناور ، ۶هزار و ۵۰۰لیتر گازوییل را کشف و ضبط و پنج خدمه این شناور را بازداشت کردند.

وی گفت: شناور حامل سوخت قاچاق قصد داشت محموله خود را به خارج از کشورانتقال دهد ولی با حضور و رصد اطلاعاتی ماموران دریابانی ، در این هدف ناکام ماند و شناور به یکی از پایگاه‌های دریابانی هدایت شد.

فرمانده مرزبانی ودریابانی خوزستان با بیان اینکه محموله قاچاق تحویل نماینده شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران شد بر تداوم مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در مناطق ساحلی خوزستان و آبهای شمال غرب خلیج فارس تاکید کرد.

سردار پاکباز افزود: دریابانی بر اساس وظیفه ذاتی خود از خروج غیرقانونی سوخت این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند واجازه نمی‌دهد قاچاقچیان به اهداف نامشروع خود برسند.

در سال گذشته حدود ۱.۵میلیون لیتر سوخت(گازوییل) قبل از خروج از کشور در مناطق ساحلی خوزستان و آبهای شمال غرب خلیج فارس توسط ماموران دریابانی خوزستان توقیف شد.

امسال نیز دست کم هشت محموله سوخت قاچاق با ۱۰۸هزار لیتر در مناطق ساحلی استان و آبهای شمال غرب خلیج فارس توقیف شد.

ایرنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها