وکیل برانکو: پرسپولیس مدارک ارسالی اش به دادگاه CAS را نشان دهد

وکیل برانکو: پرسپولیس مدارک ارسالی اش به دادگاه CAS را نشان دهد
چهارشنبه 25 تير 1399 - 16:45

وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: تاکنون نامه ای از CAS دریافت نکرده ایم و به همین دلیل از پرسپولیس می خواهیم مدارکی که برای دادگاه ارسال کرده است نشان بدهد.

العالم - ورزشی

دارو بوشیچ درباره ادعای مهدی رسول پناه مبنی بر اینکه پرونده برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس در دادگاه CAS در جریان است و محرومیتی شامل این باشگاه به دلیل پرداخت نشدن طلب برانکو نمی شود، اظهار داشت: ما هیچ مدرکی درباره ارسال دفاعیات باشگاه پرسپولیس به دادگاه CAS نداریم. اگر پرسپولیس هزینه تجدید نظر در دادگاه CAS را پرداخت کرده باشد، این دادگاه تا 2 هفته به ما اطلاع می دهد که این باشگاه مدارک خود را ارسال کرده اما یک ماه گذشته است و نامه ای به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: تاکنون نامه ای از CAS دریافت نکرده ایم و به همین دلیل از پرسپولیس می خواهیم مدارکی که برای دادگاه ارسال کرده است نشان بدهد.

وکیل برانکو ادامه داد: ما هیچ ارتباطی با دادگاه CAS نداریم و به همین دلیل پرونده خود را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم. این کمیته هم تا روز گذشته به پرسپولیس مهلت داده بود که مدارک پرداخت پول برانکو را ارائه بدهد.

بوسیچ درباره اینکه آیا احتمال دارد CAS مدارک ارسالی پرسپولیس را به وی و موکلش ابلاغ نکرده باشد، توضیح داد: اینگونه نیست. اگر پرسپولیس مدرکی برای CAS فرستاده باشد این دادگاه هم به ما احترام می گذارد و این موضوع را به ما اطلاع می دهد.

فارس

پربیننده ترین خبرها