راه اندازی هشتگ «صدای طنین‌انداز حقیقت» در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی سوریه

راه اندازی هشتگ «صدای طنین‌انداز حقیقت» در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی سوریه
پنج‌شنبه 26 تير 1399 - 17:49

با نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی سوریه، مردم این کشور با راه اندازی هشتگ «صدای طنین انداز حقیقت» به مساله انتخابات پرداختند.

العالم ـ سوریه

هشتگ "صدای طنین انداز حقیقت" با توجه به اهمیت حیاتی و راهبردی که می تواند در ترسیم آینده سیاسی سوریه در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی داشته باشد، مورد توجه بسیاری از مردم سوریه قرار گرفت؛ این انتخابات تاکنون دو بار به سبب اوضاع بهداشت و سلامت کشور به تعویق افتاد و اینک زمان برگزاری آن نزدیک شده است.

mohammed Alwaqa در توییتر نوشت: ما به عهد و پیمان خود پایبندیم و برای آینده سوریه و به خاطر دکتر بشار اسد رهبر این کشور همچنان مقاومت و ایستادگی می کنیم و برای رساندن پیام خود به جهانیان از طریق این انتخابات تلاش خواهیم کرد.

کمیته عالی قضایی انتخابات سوریه اعلام کرد که تعداد نامزد های انتخابات مجلس الشعب سوریه در سومین دوره خود بالغ بر 2100 نفر در تمام استان های کشور است.

"وائل اسحاق"شهروند سوری نیز دیدگاه های خود در مورد مشارکت در انتخابات پارلمانی سوریه را توییت کرد. وی نوشت: صدای کودک گرسنه بسیار مهمتر از صدای چرخ های یک خودروی گرانقیمت است که به سمت پارلمان می رود. پارلمان قوی ترین مرجع قانون گذاری در کشوراست که حق استیضاح و سلب اعتماد دارد. پارلمان است که می تواند تمام اعضای دولت را استیضاح کند. اوست که به نمایندگی از کل کشور سخن می گوید.

وائل اسحاق همچنین در یکی از توییت های خود نوشت: ما به صدای حق، به صدای راستین نیاز داریم. ما به دست هایی که کشور را از نو می سازند و به چشمانی که همواره بیدارند، احتیاج داریم.

رای گیری در 7313 حوزه انتخاباتی در کشور صورت خواهد گرفت؛ همچنین مراکز رای گیری برای اهالی استان های رقه و ادلب که در خارج از استان خود ودر استان های دیگر بسر می برند، افتتاح شده است تا روند انتخابات به آسانی پیش رود و اهالی این دو استان ناچار نشوند برای رای گیری به استان های خود بروند.

محمد دیبه اهل ادلب توییت هایی برای تشویق شهروندان به مشارکت در انتخابات توییت کرد. او نوشت: در انتخابات شرکت کنید؛ برخی ملت ها هیچ گاه لذت دموکراسی را احساس نکردند؛ ملت هایی که یک بار هم در انتخاباتی شرکت نکردند. به عنوان مثال مردم عربستان. ما فرصتی برای بهبود اوضاع کشور داریم. تنها فرصت ما اینک یک انتخاب صحیح است.

او همچنین نوشت: ما رییسی قدرتمند ومردمی قدرتمند و ارتش قوی داریم. ضعف کشور ما در دولت و مجلس نمایندگان نهفته است. اگر پارلمان قوی باشد، دولت نیز به ناچار قوی خواهد بود و این چیزی است که میهن ما به آن نیاز دارد.

"علی المعلا" نیز در توییتر نوشت: نام سوریه همواره خواب را از چشم غربی ها می رباید. این حماسه آفرینی در عقل و ذهن نسل های غرب برای سال های مدیدی باقی خواهد ماند. خون شهدای ما تاریخ ساز شده است.

پربیننده ترین خبرها