تصاویر اختصاصی العالم از تازه ترین جنایت بی رحمانه سعودی ها در یمن + فیلم

جمعه 27 تير 1399 - 10:22

دوربین العالم در صحنه جنایت جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی – اماراتی در حق سه خانواده در منطقه المرازیق واقع در شرق استان الجوف حضور یافت.

العالم - یمن

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی در تازه ترین جنایات خود علیه غیر نظامیان یمنی به منطقه صحرایی دور دست واقع در شرق استان الجوف حمله کرده و چند خانواده را که برای یک مراسم خانوادگی دور هم جمع شده بودند به خاک و خون کشیدند.

در این حمله بیش از 25 نفر به شهادت رسیده و مجروح شدند که اغلب آنها زن و کودک بودند.

دوربین العالم با حضور در صحنه این جنایت، این فاجعه و رنج و اندوه این منطقه را ثبت و ضبط کرد.

یکی از شاهدان عینی که از این فاجعه جان به در برده است به خبرنگار العالم گفت که جنگنده های متجاوز بارها خانه ها را بمباران کرده و حدود 25 نفر را همه زن و کودک بودند به شهادت رساندند.

این جنایت خشم گسترده مردم و قبایل یمن را برانگیخت.

فعالان حقوقی این جنایت را چیزی در حد جنایت جنگی علیه بشریت دانستند؛ شیوخ قبایل نیز برای مقابله با جنایات مستمر متجاوز علیه ملت یمن، فراخوان عمومی دادند.

نصر الدین عامر، قائم مقام وزارت اطلاع رسانی یمن به خبرنگار العالم گفت: به اعتقاد ما این جنایات با چراغ سبز سازمان ملل صورت می گیرند. ما هر روز شاهد فاجعه تازه ای هستیم و نمی دانیم چه وقت و کجا باید منتظر فاجعه بعدی باشیم. سازمان ملل با خارج کردن این ائتلاف تجاوز از فهرست سیاه، اجازه چنین جنایاتی را به آنها داده است.

شیخ علی هضبان، از شیوخ قبایل دهم در الجوف هم گفت: هر بار که ائتلاف متجاوز، ضربه ای از ارتش و کمیته های مردمی دریافت می کند، سعی می کند با بمباران مردم عادی، این شکست را جبران کند. 6 سال است که همین وضعیت حاکم است ما از قبایل یمن می خواهیم انتقام خون کودکان را بگیرد.

ائتلاف متجاوز به تازگی حمله های هوایی خود را به استان الجوف شدت داده است به طوری که ده ها بار به مناطق مختلف حمله کرده و خانه و مزارع مردم را به خاک و خون کشیده است.

پربیننده ترین خبرها