چین بهترین گزینه

چین بهترین گزینه
يکشنبه 29 تير 1399 - 15:03

بدون شک گروه هایی که در صدد دروغ پراکنی درباره قرارداد همکاری راهبردی 25 ساله ایران و چین هستند؛ همان هایی هستند بیش از دو سال  در پشت سیاست اعمال فشار حداکثری ظالمانه و غیر انسانی بر ملت ایران برای تسلیم کردنشان در برابر امریکا  ایستاده اند.

العالم كشكول

دشمنان زیادی در کمین روابط ایران و چین هستند و آمریکا بیشتر از همه از این روابط ضربه می خورد و قرارداد همکاری ایران و چین را ضربه دردناکی برای سیاست های خود می داند.

ایران شاید در برقراری رابطه با چین که ازمخالفین سیاست های یک جانبه و توسعه طلبانه امریکاست، تاخیر کرده کما اینکه مانند امریکا و کشوره های اروپایی و عموما کشورهای غربی، اسرائیل را به عنوان قطب نمایی برای تعیین سیاست هایش با دیگر کشورها قرار نمی دهد زیرا این قطب نمای غربی، اولین و آخرین دلیل همه توطئه های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران در بیش از 4 دهه بوده است.

همه دنیا ،توافق هسته ای ایران و شش قدرت جهانی را بزرگترین پیروزی دیپلماتیک بین المللی در دوره معاصر می دانستند اما این توافق به محض مخالفت رژیم صهیونیستی با آن که آن را تهدیدی برای خود می دانست؛ به برگه ی بی ارزشی تبدیل شد و کشورهای غربی نیز از تعهدات این توافق شانه خالی کردند و رهبرانشان نیز زبانی امضای پای توافق را پاک کرده و شرکت های خود را از ایران خارج کردند.

اما ایران امروزحق دارد با دولتی که اسرائیل را قطب نمایی برای تعیین روابط بین المللی خود نمی داند، همکاری کند .این کشور با 15.5 درصد تولیدات داخلی به ارزش بیش از 14.14 تریلیون دلار، دومین اقتصاد جهان است و در بسیاری از مواضع بین المللی با ایران اشتراک دارد و سرسخت ترین مخالف تحریم های امریکا و غرب ضد ایران است.

مقامات ایرانی همچنان در حال بررسی قرارداد همکاری راهبردی با چین بر اساس منافع عالی ایران هستند تا برای بررسی و تصویب به مجلس ارائه دهند بدون اینکه کوچکترین توجهی به ادعاها و دروغ های دشمنان ایران و در راس آن امریکا و رژیم صهیونیستی و نوچه های آنان در منطقه کنند که از یک صبح تا شب نسبت به حاکمیت و استقلال و منافع ایران و ملت ایران از خود ایرانی ها حریص تر شده اند.

پربیننده ترین خبرها