توییتر پیام کارزار انتخاباتی ترامپ را حذف کرد

توییتر پیام کارزار انتخاباتی ترامپ را حذف کرد
يکشنبه 29 تير 1399 - 11:58

یک بار دیگر توییتر در مقابل رئیس‌جمهور آمریکا قرار گرفت و پیام کارزار انتخاباتی وی را به دلیل نقض قوانین این شبکه اجتماعی غیرفعال کرد.

العالم - آمریکا

«دونالد ترامپ» یک بار دیگر قوانین توییتر را نقض کرد. آخرین تبلیغ کارزار انتخاباتی وی از سوی توییتر حذف شد و در تصویری که به جای آن ظاهر شده، آمده است که این توییت «در واکنش به گزارشی از طرف یک دارنده حق کپی‌رایت حذف شده است.»

اولین بار نیست که توییت ترامپ به دلیل حق کپی‌رایت یا یه دلیل نقض سایر شرایط و قوانین توییتر حذف می‌شود. اواخر ماه ژوئن رئیس‌جمهور آمریکا در چند توییت معترضان ضد نژادپرستی در آمریکا را تهدید کرد که اگر به دنبال ایجاد «منطقه خودمختار» در واشنگتن باشند، با زور مواجه خواهند شد.

این شبکه اجتماعی به پست‌های ترامپ برچسب هشدار زد با این مضمون که «سیاست توییتر علیه رفتار توهین‌آمیز، بخصوص وجود تهدید به آزار علیه یک گروه قابل شناسایی» نقض شده است.

اولین هشدار توییتر به نوشته‌های رئیس‌جمهور آمریکا که اغلب از این شبکه اجتماعی برای حمله به مخالفان خود استفاده می‌کند، زمانی بود که ترامپ نتایج انتخابات پستی را زیر سوال برد و گفت این نوع انتخابات باعث تقلب می‌شود؛ توییتر لینکی به توییت وی اضافه کرد و از مخاطبان خواست درباره انتخابات پستی از طریق آن لینک مطالعه و آگاهی کسب کنند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها