تأکید بر بسیج گروه‌های مقاومت در دیدار هیأت جبهه مردمی فلسطین و حزب‌الله

تأکید بر بسیج گروه‌های مقاومت در دیدار هیأت جبهه مردمی فلسطین و حزب‌الله
سه شنبه 31 تير 1399 - 13:20

در دیدار هیأتی از جبهه مردمی فلسطین و جنبش حزب‌الله بر ضرورت بسیج توان گروه‌های مقاومت در منطقه برای مقابله با توطئه آمریکایی-صهیونیستی تأکید شد.

العالم - فلسطین اشغالی

هیأتی از جبهه مردمی فلسطین به ریاست «ابوکفاح غازی» با «زید ماهر» مسؤول جنبش حزب‌الله در منطقه صیدا دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان ان ای»، در بیانیه‌ای صادر شده آمده است: دو طرف درباره حمله وحشیانه‌ای که مقاومت در منطقه بویژه لبنان با آن روبروست به علاوه توطئه‌ها برای نابودی مسأله فلسطین، بحث و تبادل‌نظر کردند.

در ادامه این بیانیه بر ضرورت همبستگی تمام تلاش‌ها و توان گروه‌های مقاومت در منطقه برای مقابله با توطئه آمریکایی-صهیونیستی بویژه اقتصادی تأکید شده و آمده است، آنها پس از آنکه در تمام توطئه‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، رسانه‌ای و فرهنگی شکست خورده‌اند به فشار اقتصادی روی آورده‌اند و این موضوع بر کم شدن قدرت آمریکا و ادوات آن در منطقه به برکت فداکاری‌های جبهه مقاومت دلالت دارد.

در پایان این بیانیه به ایستادگی ملت فلسطین که در برابر ارتش رژیم صهیونیستی و تجاوزهای هر روزه آن مقاومت می‌کنند، درود فرستاده شده و بر ضرورت کار برای تقویت جبهه داخلی و وحدت فلسطینی تأکید شده تا این وحدت، قویترین سلاح در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی باشد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها