گاردین: شیوع گسترده کرونا در آمریکا /بیمارانی که از بیمارستان برای جان دادن به خانه فرستاده می شوند

گاردین: شیوع گسترده کرونا در آمریکا /بیمارانی که از بیمارستان برای جان دادن به خانه فرستاده می شوند
يکشنبه 5 مرداد 1399 - 20:20

روزنامه گاردین با انتشار گزارشی از شیوع گسترده کرونا در مناطق مختلف ایالت تگزاس در آمریکا و تشکیل "کمیته مرگ" در بیمارستانی برای فرستادن بیماران به خانه با هدف توقف درمان و جان سپردن آنها در منزل خبر داده است.

العالم ـ آمریکا

این کمیته در بیمارستان «مموریال» منطقه روستایی «استار» تشکیل شده است و در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد که چه بیمارانی را می‌تواند نجات دهد و چه بیمارانی را به خانه بفرستد تا در آنجا جان بدهند.
به نوشته گاردین، هدف از تشکیل این کمیته کاستن از فشار بیماران بر منابع محدود پزشکی در این بیمارستان است تا پزشکان بتوانند بر درمان افرادی تمرکز کنند که شانس بیشتری برای زنده ماندن دارند.
منطقه استار در مرز آمریکا با مکزیک قرار دارد و جمعیت آن حدود ۶۴ هزار نفر اعلام شده است.
مقام‌های این منطقه روستایی، تجمعات مردم را عامل افزایش شمار مبتلایان به کرونا عنوان کرده‌اند.
«الروی ورا» قاضی منطقه استار اعلام کرده که این مهم تبعات تجمعات در چهارم ژوئیه (روز استقلال آمریکا)، تعطیلات و سایر اجتماعات است.
وی افزود: متاسفانه بیمارستان مموریال منابع محدودی دارد و پزشکان ما مجبور هستند در مورد این مساله تصمیم بگیرند که چه افرادی را درمان کنند و چه کسانی را به خانه بفرستند تا در کنار عزیزانشان جان بدهند.
به گزارش ایرنا، بیش از ۱۴ میلیون و ۳۱۵ هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۱۴۹ هزار نفر از آنها نیز جان خود را از دست داده‌اند.

پربیننده ترین خبرها