در پی وقوع انفجارهای دیشب در پایگاه «الصقر»

هشتگ «الحشد زیر آتش دشمن» در عراق راه‌اندازی شد

هشتگ «الحشد زیر آتش دشمن» در عراق راه‌اندازی شد
دوشنبه 6 مرداد 1399 - 11:08

به دنبال وقوع انفجارهای پیاپی در پادگان «الصقر» واقع در جنوب بغداد، هشتگی تحت عنوان «الحشد زیر آتش دشمن» در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شد.

العالم - عراق

دیشب سه انفجار در پایگاه «الصقر» در جنوب بغداد که متعلق به نیروهای پلیس فدرال و نیروهای الحشد الشعبی است، به وقوع پیوست که تحقیقات اولیه نشان می دهد این انفجارها بر اثر افزایش دما و گرمای هوا رخ داد.

از سوی دیگر برخی از فعالان شبکه های اجتماعی، آمریکا را عامل دست داشتن در این انفجارها دانسته و حملات جنگنده های آمریکایی به پایگاه الصقر را به شدت محکوم کردند.

در همین ارتباط، کاربری با عنوان (أبو سعود الحبوبي) نوشت: "آمریکا برایش ارتش و پلیس و حشد فرقی نمی کند.. او همه را بمباران می کند هر جور بخواهد بمباران می کند و هر جور بخواهد می کشد. 90 نفر از ارتش عراق در حمله هوایی آمریکا به شهادت رسیدند. همه این جنایات برای این است که روحیه داعش را پس از شکست بالا ببرد."

کاربر دیگری نوشت: در این حمله، انبارهای مهمات پلیس فدرال هدف قرار گرفتند. شماری از رزمندگان حشد الشعبی هم در این پادگان حضور داشتند.

کاربری با عنوان (جَــنِـدُيـةّ آلَـخٌ ـآلَ) نوشت: ما علیه کسی جنگ راه نمی اندازیم، اما اگر کسی به ما حمله کند با تمام قوا به میدان می آییم.

رهبر ما آیت الله خامنه ای زنده باد

کاربر دیگری با عنوان (الخامنائية الاصيلة) نوشت: "هر کس اگر حتی به خلع سلاح حشد الشعبی فکر کند، ما قبل از عزرائیل جانش را می گیریم"

کاربر دیگری با عنوان Zainb Altamimi نوشت: ما در زمان حمله داعش منتظر کمک عرب و آمریکا بودیم تا به سلاح برسانند اما آنها تکفیر و مرگ به ما دادند. و امروز به حشد الشعبی حمله می کنند؛ حشدی که منبع قدرت عراقی هاست.

کاربر دیگری با عنوان Nameer نوشت: ما از هواپیماهای شما نمی ترسیم و از جنگ با شما منصرف نمی شویم. ما ملتی هستیم که عاشق مرگ در راه خدا هستیم.. ما این را در مکتب اهل بیت علیهم السلام یاد گرفتیم.

کاربر دیگری با عنوان zain نوشت که آقایان کجا هستند؟

آمریکا با بمباران حشد الشعبی، کشوری خالی از نیروی نظامی می خواهد. امریکا عراق را ضعیف می خواهد بدون حامی و بدون محافظ ..

تا وقتی که از نیروهای آمریکایی در اینجا استقبال می شود، تجاوزات آمریکا به عراق ونیروهای امنیتی آن ادامه دارد.

کاربر دیگری به اسم (حسین جاسب) نوشت: هر بار که مقاومت عراق عملیاتی علیه اشغالگران اجرا می کند برخی علیه رزمندگان هیاهو راه می اندازند و می گویند که ما خواهان صلحیم.. و این هم صلح.. کسانی که شما خواهان صلح با آنها هستید، یک پایگاه نظامی عراقی را هدف قرار داده اند، آیا این همان پیام صلح است..

کاربر دیگری با عنوان حسین الربیعی نوشت: عادی شده یعنی چی.. هر روز کسانی در خاکریزها و پایگاه ها به شهادت می رسند.. کشته شدن و شهادت کرامتی است از سوی خدا.. به عباس ابو فاضل قسم که عراق را تحویل شما نمی دهیم.

و توییت های دیگران:

پربیننده ترین خبرها