درگیری نیروهای امنیتی پاکستان با تروریست ها/ ۵ نیروی امنیتی کشته شدند

درگیری نیروهای امنیتی پاکستان با تروریست ها/ ۵ نیروی امنیتی کشته شدند
سه شنبه 7 مرداد 1399 - 08:37

درگیری نیروهای امنیتی پاکستان با تروریست‌ها در ایالت «گِلگیت بَلتستان» در شمال این کشور به کشته شدن پنج مامور مبارزه با تروریسم و زخمی شدن پنج تن دیگر منجر شد.

العالم ـ آسیا

رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند، ماموران دایره ضدتروریسم بامداد امروز (سه شنبه) در حومه منطقه «چیلاس» در ایالت «گِلگیت بَلتستان» در شمال پاکستان طی عملیاتی با گروهی از تروریست‌ها درگیر شدند.

بنابر اعلام پلیس مبارزه با تروریسم پاکستان، در درگیری نیروهای امنیتی با تروریست‌ها در شمال این کشور پنج مامور مبارزه با تروریسم کشته و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.

پلیس همچنین اعلام کرده که در این عملیات دو تن از تروریست ها کشته شدند.

منطقه چیلاس در شمال پاکستان در گذشته نیز شاهد حملات افراط گرایان و عناصر گروه‌های غیرقانونی علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان بوده است.

اواسط مردادماه ۹۷ گروهی از عناصر تروریستی در شهرهای چیلاس و دیامر واقع در ایالت گلگیت بلتستان در شمال پاکستان، ۱۲ مدرسه دخترانه را به آتش کشیدند.

همچنین گروه تروریستی جندالشیطان فروردین ماه سال ۱۳۹۱ با پوشیدن لباس ارتش با متوقف کردن چند اتوبوس و پس از بررسی کارت شناسایی مسافران و جدا کردن برخی از سرنشینان، آنان را به گلوله بستند. بیشتر قربانیان این حادثه تروریستی شیعه ساکن ایالت گلگیت بلتستان بودند.

پربیننده ترین خبرها