ثبت 1075 قربانی در 24 ساعت؛ تلفات کرونا در آمریکا از 148 هزار نفر عبور کرد

ثبت 1075 قربانی در 24 ساعت؛ تلفات کرونا در آمریکا از 148 هزار نفر عبور کرد
سه شنبه 7 مرداد 1399 - 11:41

طبق آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در 24 ساعت گذشته با مرگ یکهزار و 75 مورد جدید، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به 148 هزار و 9 نفر رسید.

العالم - آمریکا

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و ۷۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۴۸ هزار و ۹ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد، در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ هزار و ۱۸۷ نفر جدید در ایالات متحده آمریکا به ویروس «کووید-۱۹» آلوده شدند تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به چهار میلیون و ۲۸۸ هزار و ۱۲ نفر برسد.

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلدومیترز»، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را چهار میلیون و ۴۳۳ هزار و ۴۱۰ نفر و مجموع قربانیان این ویروس را در این کشور ۱۵۰ هزار و ۴۴۴ نفر گزارش کرد.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۱۶ میلیون و ۴۰۹ هزار و ۹۰۲ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۶۵۲ هزار و ۵۳۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۹ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۲۸ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ایالات متحده آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد و پس از آن برزیل با دو میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۷۵ مورد ابتلا و ۸۷ هزار و ۶۱۸ مورد فوتی و هند با یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۴۵۳ مورد ابتلا و ۳۲ هزار و ۷۷۱ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارند.

فارس

پربیننده ترین خبرها