وقتی پایگاه ها و ناوهای هواپیمابر آمریکا نشانه هدف سپاه ایران می شوند

وقتی پایگاه ها و ناوهای هواپیمابر آمریکا نشانه هدف سپاه ایران می شوند
پنج‌شنبه 9 مرداد 1399 - 09:21

بیگانه های تروریست آمریکایی با طی هزاران مایل، خود را به خلیج فارس رسانده تا به بهانه حفاظت از منافع خود، به قایق های تندرو ایران حمله کنند!! اما از اینکه ایرانی ها در خانه خودشان در خلیج فارس و در دفاع از جزیره ها و حاکمیت ملی و منافع خود، رزمایشی برگزار می کنند، هیاهو راه می اندازند.

العالم - کشکول

این نوع رفتار قلدرانه آمریکایی ها با ملت های دیگر، در مورد ملت ایران کاربرد ندارد؛ رزمایش پیامبر اعظم در خلیج فارس تنها گوشه ای از توانمندی های نظامی ایران را نشان داد و همین گوشه اندک، نیروهای تروریستی آمریکایی در پایگاه های قطر و الظفره در امارات را مجبور کرد خود را مخفی کنند!

"حمدی الخشالی"، خبرنگار شبکه آمریکایی سی ان ان در گزارشی پرده از این حقیقت برداشت. وی در گزارش خود فاش کرد که نظامیان آمریکایی در پایگاه های یادشده پس از آنکه از شلیک موشک بالستیک ایران مطلع شده اند، مجبور شده اند خود را در سنگرهای مستحکم، مخفی کنند.

ناوهای هواپیمابر آمریکا که طی چندین دهه نماد برتری و قدرت آمریکا در جهان بودند در رزمایش پیامبر اعظم، تبدیل به فرصت گرانبهایی برای تحقیر آمریکا شدند؛ پایگاه های نظامی این کشور نیز که سالها همچون بختک بر سینه ملتها نشسته بودند، اکنون تبدیل به کابوسی برای خود امریکایی ها شده اند. انتشار عکس های ماهواره ای توسط سپاه پاسداران که توسط ماهواره ایرانی نور گفته شده است نشان می دهد که این پایگاه ها بیش از ناوهای هواپیمابر در تیررس ایران قرار دارند.

نکته قابل توجهی که هیچ وقت به فکر تروریست های آمریکایی نرسیده بود این بود که ماکت ناو هواپیمابرشان با موشک هایی منهدم شد که از زیر زمین شلیک شده بودند. شلیک این موشک ها از زیر زمین گواهی بر صحت سخنان فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که پیشتر گفته بودند ایران در امتداد سواحل خلیج فارس و دریای عمان شهرهای موشکی ساخته و بیش از آنچه که آمریکایی ها تصور کنند، به آنها نزدیک شده اند.

پایگاه های نظامی و ناوهای هواپیمابر و کشتی های جنگی آمریکایی که روزی تهدیدی برای ایران به حساب می آمدند، اکنون با ابتکار ایرانی ها تبدیل به تهدیدی برای خودشان شده اند. پیش از آنکه دانش آموختگان مکتب امام حسین علیه السلام و عاشقان شهادت به میدان بیایند، صرف حضور این پایگاه ها و ناوهای هواپیمابر، حتی قویترین کشورهای جهان را از هر گونه مخالفت با آمریکا بر سر هر موضوعی، بر حذر می داشت. اما امروز رزمندگان قهرمان در سپاه پاسداران، این پایگاه ها و ناوها را صرفاً هدفی برای تیراندازی می ببینند نه بیشتر. آمریکا هم هیچ چاره ای ندارد جز اینکه برود. چرا که مترسک هایش دیگر ایرانی ها را نمی ترساند بلکه فقط هدفی برای تمرین تیراندازی شده اند.

پربیننده ترین خبرها