اولین ویدئو از توهین به نوجوان عراقی

يکشنبه 12 مرداد 1399 - 14:12

کاربران شبکه های مجازی عراق فیلمی از یک نوجوان تقریبا برهنه را دست به دست کردند که افرادی به ظاهر نظامی در حال بازجویی از وی هستند و به این نوجوان توهین می کنند.

العالم - عراق

در این ویدئو نوجوان به مردانی که محاصره اش کرده اند التماس می کند که دیگر به تظاهرات نمی آید . و به یکی از آنان می گوید که نامش محمد است.

افرادی که وی را محاصره کرده اند به وی اصرار می کنند تا نام حزبی خود را بگوید . این نوجوان در ویدئو تکرار می کند که برای اولین بار است که در تظاهراتی شرکت می کرده است . این ویدئو خشم مردم عراق را به شدت برانگیخت.

وزارت کشور عراق افزود: کمیته حقیقت یاب ، پس از تحقیقات اولیه و جمع اوری اطلاعات به نتایجی دست یافت. مشخص شد فردی که در ویدئو نمایش داده شده و مورد حمله قرار گرفته در بخش مبارزه با جنایات بغداد و بر اساس ماده 446 در تاریخ 18/5/2020 به دلیل دزدیدن موتور و بر اساس حکم قاضی بازپرس دادگاه الرصافه بازداشت شده است.

در این بیانیه تأکید شده که این فرد بازداشتی از حق خود برای شکایت از نیروهای حافظ نظم بابت این رفتار ناشایست و غیر اخلاقی و غیر حرفه ای استفاده کرده و تحقیقات وزارت کشور نیز هویت عاملان این رفتار را شناسایی و آنان را تا تکمیل تحقیقات و ارائه گزارش به نخست وزیر بازداشت کرده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها