عبور هزاران فلسطینی از دیوار نژادپرستی، فرصت دیدار یا توطئه رژیم + فیلم

دوشنبه 20 مرداد 1399 - 08:38

خبرهایی ضد و نقیضی درباره ادامه حرکت هزاران فلسطینی به سمت اراضی اشغال شده 1948 پس از چندین شکاف در دیوار نژادپرستی و کاهش شدت تدابیر امنیتی از سوی رژیم صهیونیستی به گوش می رسد.

العالم - فلسطین اشغالی

هزاران فلسطینی بدون در دست داشتن مجوز عبور و بدون بازرسی از سوی مأموران رژیم اشغالگر، پس از شکاف در دیوار نژادپرستی در منطقهای نزدیک شهر طولکرم نزدیک کرانه باختری جلوی چشم نظامیان اشغالگر، وارد اراضی اشغال شده 1948 شدند.

فلسطینی ها با در دست داشتن مدارک شناسایی خود بدون نیاز به مجوز امنیتی از سوی مقامات رژیم صهیونیستی وارد اراضی 1948 شدند. این در حالی است که مجوز ورود بسیاری از آنها بارها رد شده است. برای بسیاری از آنها، این برای اولین بار است که وارد اراضی اشغالی شدند.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی از این حرکت فلسطینی ها آنهم در شرایطی که مقامات فلسطینی مناطق مختلفی را در کرانه باختری به دلیل شیوع کرونا بسته اند، انتقاد کردند. آنها هشدار داده اند که این حرکت ممکن است باعث بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در کرانه باختری شود.

کاربران گفتند که سهل انگاری رژیم صهیونیستی در اجرای تدابیر سخت گیرانه فقط برای این است که می خواهند چرخ ناقص اقتصاد این رژیم به حرکت درآید. زیرا به دلیل شیوع کرونا، صنعت گردشگری در این رژیم به کلی از رونق افتاده است.

این در حالی است که برخی دیگر این فرصت را فرصت مناسبی برای ورود به اراضی اشغالی پس از سالها دوری می دانند.

پربیننده ترین خبرها