گستاخی امارات به رغم عادی سازی روابط با صهیونیست ها

گستاخی امارات به رغم عادی سازی روابط با صهیونیست ها
يکشنبه 26 مرداد 1399 - 23:20

به نظر می رسد که کاربران شبکه های اجتماعی این روزها دغدغه ای غیر از توافق خیانتکارانه امارات و رژیم اشغالگر ندارند.

العالم ـ امارات

توافق امارات با رژیم اشغالگر که به تبادل سفرا منجر خواهد شد، همچنان با انتقادات تندی روبروست؛ و به رغم آنکه سیاستمداران ابوظبی اینگونه توجیه می کنند که این توافق در راستای خدمت به مساله فلسطین است؛ مخالفتهای مردمی با این توافق همچنان ادامه دارد.

کاربران شبکه های اجتماعی هشتگ های متعددی در راستای انتقاد از خیانت امارات در قبال مساله فلسطین راه اندازی کردند از جمله "مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه عادی سازی"، "بحرینی ها مخالف عادی سازی".. کاربران عمانی نیز هشتگی در تایید و حمایت از بیانیه شیخ الخلیلی مفتی عمانی که با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر مخالفت کرده بود، راه اندازی کردند.

با این حال رسانه های اماراتی با کمک رسانه های سعودی و مگس های سایبری به کمک سران ابوظبی آمدند تا با حملات انتقاد آمیز علیه آنها به سبب خیانت به امت و مساله فلسطین مقابله کنند. مگس های سایبری امارات با راه اندازی هشتگی تحت عنوان "هیچ کسی به اندازه فرزندان زاید به مساله فلسطین بها نمی دهد"، در صدد دفاع از حاکمان امارات آمدند.

توییت هایی که در ذیل این هشتگ آمدند، حاوی عباراتی شعاری که از هرگونه توجیه منطقی برای این خیانت تهی هستند. مگس های سایبری تصاویری از بن زاید و بن سلمان و سیسی و حمد آل خلیفه منتشر کردند و در ذیل آنها توییت کردند که خداوند اشراف عرب وملوک و روسای عرب را حفظ کند. ما متحد و یکدست هستیم و خداوند ما را تا ابد اینگونه متحد نگاه دارد.

با این حال این هشتگ با حملاتی انتقادآمیز از سوی مخالفان توافق سازش روبرو شد. یکی از کاربران توییت کرد: واقعا در خیانت و مزدوری هیچ کس از فرزندان زاید پیشی نمی گیرد. صهیونیست های یهودی از صهیونیست های عرب به خاطر خوش خدمتی تشکر و قدردانی می کنند.

کاربر دیگری اما توییت کرد که خداوندا هرچه سریعتر محمد بن زاید جنایتکار و صهیونیست و باندهای او و تمام کسانی که از او حمایت می کنند، را هلاک کن.

حملات رسانه ای در مخالفت با توافق سازش همچنان ادامه دارد؛ این حملات به شدت از حاکمان ابوظبی و بویژه محمد بن زاید انتقاد می کنند و او را خائن می دانند چنانکه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در زیر هشتگ "عادی سازی خیانت است" اظهار نظر کردند.

پربیننده ترین خبرها