دبیرکل جهاد اسلامی: مبارزه با دشمن مانند روزه واجب است

دبیرکل جهاد اسلامی: مبارزه با دشمن مانند روزه واجب است
چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 15:54

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، همانگونه که روزه واجب شده مبارزه در راه دفاع از دین، مقدسات و سرزمین نیز از واجبات است.

العالم - فلسطین اشغالی

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) طی سخنانی بر لزوم مبارزه تأکید کرد.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، النخاله گفت: مبارزه یکی از واجبات است، همانگونه که روزه بر ما واجب شده مبارزه در راه دفاع از دین، مقدسات و سرزمینمان نیز بر ما واجب شده است.

وی افزود: چگونه به دشمنان پاسخ دهیم اگر در لحظه بر مبارزه تشویق نکنیم؟ ما شب و روز در معرض تعرض قرار داریم و سرزمین و مقدسات ما اشغال شده است.

النخابه ادامه داد، در یمن، سوریه و لیبی با سلاحها و اموالشان می‌کُشند و با کمال وقاحت از صلح با صهیونیست‌هایی حرف میزنند که قدس و فلسطین را اشغال کرده‌اند. همه اینها به این خاطر است که از اسلام و اخلاق شانه خالی کرده‌اند و آن را با دشمن صهیونیستی معاوضه کرده‌اند.

وی ضمن اعلام اینکه نباید به کسانی که دینشان را به دنیا فروخته‌اند، نگریست، افزود: باید صف‌هایمان را بر اساس چشم‌اندازی واحد یکی کنیم.

النخاله در ادامه بر رد توافق «کمپ دیوید»، «وادی عربه»، «اسلو» و توافق سازش امارات با رژیم صهیونیستی تحت عنوان توافق «ابراهیم یا آبراهام» تأکید کرد و به مجاهدانی که در مقابل دشمن سلاح به دست می‌گیرند، درود فرستاد.

فارس

پربیننده ترین خبرها