سعاد الشمری؛ مسخ متولد شده ای حاصل پیوند نامشروع وهابیت و صهیونیسم

سعاد الشمری؛ مسخ متولد شده ای حاصل پیوند نامشروع وهابیت و صهیونیسم
دوشنبه 3 شهريور 1399 - 21:04

همزمانی تشکیل رژیم های "صهیونیستی" و "سعودی" تصادفی نبوده بلکه نتیجه یک برنامه ریزی استعمارگرانه و دقیق از سوی غرب بوده است؛ استعماری که بر دو ستون که همدیگر را نگه می دارند پایه گذاری شد.

العالم _ کشکول

با تشکیل این دو رژیم، ستون اول یعنی رژیم صهیونیستی قادر به ادامه فعالیت و زندگی نیست مگر با تکیه بر ستون دوم و دیگری رژیم سعودی که استمرار و زنده ماندن رژیم اول به لطف آن و از طریق دشمنی با تمامی کشورها و جنبش ها و احزاب و شخصیت هایی بود که می خواستند این غده ی سرطانی را از دل دنیای اسلام جدا کنند. این دشمنی از حکومت مصر در زمان جمال عبدالناصر آغاز و از سوریه اسد عبور و به ایران امام خمینی (ره) رسید.

با انجام این معامله، رژیم صهیونیستی، پایداری و ماندگاری را برای رژیم سعودی تضمین کرد و پشتیبانی و جانب داری انگلیس و بعد از آن آمریکا را برای سعودی به ارمغان آورد. رژیم صهیونیستی، رژیم سعودی را محافظی برای خود در برابر خطرات احتمالی که ممکن است از جانب منطقه اسلامی و عربی او را هدف بگیرید، می داند، محافظی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز آن را تایید کرد و گفت اگر آمریکا از آن حمایت نکند در مدت دو هفته متلاشی می شود.

زمان زیادی از پیوند نامشروع وهابیت و صهیونیسم می گذرد. فرزندان مسخ شده ای که از این پیوند به وجود آمدند از دیده ها پنهان می شدند زیرا مورد نفی و طرد جامعه قرار می گرفتند، اما با طلوع ستاره ی محمد بن سلمان در عربستان، چراغ سبزی برای پدیدار شدن این فرزندان وقیح المنظر در ملا عام داده شد که نه تنها زبان باز کردند بلکه به این پیوند نامشروع وهابیت با صهیونیسم افتخار هم می کنند. انگار که این دستاورد، دستاوردیست بی نظیر و روزی نیست که یکی از این مسخ شده ها از منافع روابط با صهیونیسم سخن نگوید.

یکی از این مسخ شدگان وهابی صهیونیسم که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی با دلیل و بی دلیل ظاهر می شود تا علاوه بر ستایش پدر و مادر وهابی و صهیونیست خود به انسان های شریف و اصیل نیز با کینه و نفرت بیمارگونه اش توهین کند، کسی نیست جز "سعاد الشمری" که کینه خود را از پدرش؛ صهیونیسم و نفرت را از مادرش یعنی وهابیت به ارث برده است. او نمونه کامل یک مسخ شده ی صهیونیستی- وهابی است. آخرین گفته این مسخ شده ی بسیار زشت ویدیویی بود که به مناسبت تولد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی " افیخای ادرعی" منتشر شد.

شمری در این ویدئو می گوید: سلام من کاربر توییتر سعاد الشمری از عربستان به کاربر توییتری افیخای ادرعی ، کاربر زیبایی که همیشه برایمان آیاتی از قرآن و احادیث می نویسد و از عقیده های ما مسلمانان استنباط های زیبایی منتشر می کند که ما را به صلح و دوستی و همزیستی دعوت می کند و همیشه مناسبت های دینی و ملی را به ما تبریک می گوید و حساب کاربری بسیار مفیدی بر روی توییتر دارد با اینکه شغلش سنگین است و ایجاب می کند سرش شلوغ باشد.. به مناسبت تولدش دوست دارم به او بگویم تولدت مبارک و آرزو می کنم که امسال و تمامی سال های آینده پر از صلح و دوستی برای هر دو ملت و ملت های دیگر منطقه باشد".

از بهترین و زیباترین پاسخها و نظرهایی که در مورد پست این مسخ شده خواندم این بود که شخصی نوشته بود: "خدا را شکر می کنم که ما را از بلایی که به آن دچار هستی شفا داد"، واقعا مسخ شدن بدترین بلایی است که ممکن است انسان دچار آن شود و او را به یک موجود زشت و منفور تبدیل کند.

این شخص با چشم مسخ شده می نگرد، چشمی که جسد تکه تکه شده کودکان فلسطینی و لبنانی به وسیله موشک های ارتشی که افیخای ادرعی سخنگوی آن است را نمی بیند و در عوض افیخای اشغالگر و بدکردار را دوست می بیند و شهروند فلسطینی که برای خاک و مقدساتش می جنگد و مقاومت می کند را یک "تروریست" می بیند.

این موجود، موجود مسخ شده ی واقعی است که از پیوند نامشروع صهیونیسم با وهابیت به وجود آمده و آنچه صهیونیسم وهابی می بیند را می بیند و در رگ هایش عقیده آن جاری است.

پربیننده ترین خبرها