از ترس حملات حزب الله

نظامیان صهیونیست بیش از 30 گلوله منور در مرز لبنان شلیک کردند

چهارشنبه 5 شهريور 1399 - 01:29

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات حزب الله، بیش از 30 گلوله منور در مرز لبنان با فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

العالم-لبنان

به گزارش العالم، بامداد امروز (چهارشنبه) خبرهای ضد و نقیضی درباره یک حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی رخ داده است.

رژیم صهیونیستی بیش از 30 گلوله منور در مرز لبنان شلیک کرده است و رسانه‌های اسرائیلی خبر از بروز آتش سوزی در مناطق مرزی لبنان براثر شلیک گلوله‌های منور داده است.

در همین حال، برخی منابع خبری خبر دادند که وقوع انفجار مهیب در مزارع شبعا واقع در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی منتشر شده است.

فعالان لبنانی خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که پس از شنیده شدن صدای تیراندازی در مرز لبنان، عملیات نفوذ صورت پذیرفته باشد.

شبکه سیزده رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه تحولات در مرزهای لبنان در سایه پرواز کم‌سابقه جنگنده‌ها در حال وخامت بیشتر است، این گمانه را مطرح کرده که احتمالا حادثه رخ‌داده چندوجهی بوده و در سایه تیراندازی، تلاش برای نفوذ صورت گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی برای ماندن در منازلشان، گفته که نظامیان پس از کشف یک شکاف در دیوار مرزی لبنان از ترس روی‌ دادن عملیات از سوی حزب‌الله شروع به شلیک منور کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی ساعتی پس از قوع این حادثه امنیتی اعلام کرد که اکنون این حادثه در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان به پایان رسیده و آرامش حکمفرما شده است.

گفتی است که طرف‌های لبنانی هنوز هیچ اظهار نظری در رابطه با وقوع این حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی مطرح نکرده‌اند.

تنش‌ها اخیرا در مناطق مرزی لبنان و فلسطین در پی حملات رژیم صهیونیستی به نزدیک فرودگاه بین المللی دمشق در تاریخ بیستم جولای گذشته و شهادت «علی کامل محسن» نیروی حزب الله، بالا گرفته است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود به مناسبت چهاردهمین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه گفت که «حزب الله شهادت علی کامل محسن را بی پاسخ نخواهد گذاشت و اسرائیلی‌ها منتظر بمانند».

پربیننده ترین خبرها