مبادی ورودی سواحل و تفرجگاه‌های رشت برای مهار کرونا مسدود می‌شود

مبادی ورودی سواحل و تفرجگاه‌های رشت برای مهار کرونا مسدود می‌شود
جمعه 7 شهريور 1399 - 09:26

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت اعلام کرده که مبادی ورودی سواحل و تفرجگاه‌های این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مسدود می‌شود.

العالم ـ ایران

فریبرز سعیدی کیا، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت در جلسه ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های این شهرستان خاطرنشان کرد، راه‌های ورودی سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان رشت در راستای جلوگیری از تجمعات گردشگران و پیشگیری از شیوع کرونا مسدود می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت به لحاظ وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: بر همین اساس با توجه به تجمع مسافران و گردشگران در سطح سواحل و تفرجگاه ها، ورودی‌های شهرستان به سواحل رشت در ایام تعطیلات پیش رو مسدود می‌شود.

معاون فرماندار رشت همچنین با تاکید بر لزوم حفظ شعائر و حرمت تاسوعا و عاشورای حسینی تصریح کرد: با افراد هنجارشکنی که حرمت این ایام را حفظ نمی‌کنند و اقدام به حرمت شکنی و هنجار شکنی در سطح تفرجگاه‌ها می‌کنند، برخورد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی ویشکایی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به سوابق درخشان مهمان نوازی مردم گیلان گفت: با وجود اینکه مهمان نوازی با فرهنگ مردم این دیار درهم تنیده شده است، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، استان گیلان و شهرستان رشت به هیچ وجه آمادگی پذیرایی از مسافران و گردشگران را ندارد و در همین راستا از هموطنان می‌خواهیم از سفر به استان گیلان و شهرستان رشت اجتناب کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها