قدردانی نماینده آیت‌الله سیستانی از الحشدالشعبی برای تأمین امنیت روز عاشورا

قدردانی نماینده آیت‌الله سیستانی از الحشدالشعبی برای تأمین امنیت روز عاشورا
يکشنبه 9 شهريور 1399 - 22:21

نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق یکشنبه شب از تلاش‌ نیروهای الحشدالشعبی برای تأمین امنیت روز عاشورا قدردانی کرد.

العالم ـ عراق

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی "سومریه نیوز" عراق، در پیام حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالمهدی کربلایی» امام جمعه کربلا و نماینده آیت الله سیستانی به نیروهای الحشدالشعبی آمده است که این نیروها همچنان به عهد و پیمان خود برای تکمیل مسیر جهاد پایبند هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کربلایی این روز را به مجاهدان شجاع نیروهای الحشدالشعبی که در احیای مراسم عاشورا شرکت داشته‌اند، تسلیت گفت و افزود: ای برادران، همچنان در حال تکمیل مسیر جهاد هستید، در سال‌های گذشته برای حفظ عراق و مردم آن و مقدسات کشور جان‌فشانی کردید و امروز نیز برای حفظ مراسم روز عاشورا و امنیت عزاداران و امنیت شهر مقدس کربلا تلاش می‌کنید.

نماینده آیت‌الله سیستانی تأمین امنیت شهر مقدس کربلا را به "جهاد" تعبیر کرد که خداوند آن را به نیروهای الحشد الشعبی اختصاص داده است و این [افتخار] را به آنان تبریک گفت.

بنابر اعلام سرلشکر «علی الهاشمی»، فرمانده عملیات کربلا، ۳۰ هزار نیرو تأمین امنیت مراسم عزاداری عاشورا را در کربلا برعهده داشتند.

پربیننده ترین خبرها