خشم کاربران یمنی از باز شدن پای صهیونیست ها به جزیره سقطرا

خشم کاربران یمنی از باز شدن پای صهیونیست ها به جزیره سقطرا
چهارشنبه 12 شهريور 1399 - 14:22

با توافق عادی سازی روابط میان صهیونیست ها و امارات، حال پای آنها به جزیره سقطرا یمن باز شده است، کاربران فضای مجازی با هشتگ "اشغال اماراتی-اسرائیلی سقطرا" به این موضوع واکنش نشان دادند.

العالم یمن

با آغاز تجاوز سعودی-اماراتی به یمن، منابع طبیعی در جنوب یمن تحت سلطه ابوظبی در آمده و امارات عربی متحده به هیچ چیز رحم نکرده است. از بنادر جنوبی گرفته تا انواع گیاهان و حیوانات و سنگ‌های نادر در مجمع‌الجزایر سقطرا.

حال با عادی سازی روابط میان صهونیستها و بن زاید، به صورت علنی پای اسرائیل نیز به جنوب یمن باز خواهد شد، موضوعی که خشم کاربران یمنی را به همراه داشته است.

احمد کاربر یمنی در توییتر با اشاره به حربه یونانی ها برای نفوذ یعنی اسب چوبی گفته است که اگر یونانی ها از اسب تروا استفاده می کردند، صهیونیست برای حمله به سقطرا و خلیج فارس از "الاغ انسانی" استفاده کردند.

المهلل نیز ضمن مشارکت در برنامه المشهد الیمنی در شبکه العالم گفت :نتانیاهو از گسترش حضور انقلابیون یمنی در مناطق یمنی ابراز نگرانی کرده است تا حاکمیت یمن را از دستان آنان خارج کند و در اختیار اشغالگران قرار گیرد.

عبدالشافی النبهانی کاربر یمنی نیز با اشاره به اهمیت موقعیت استراتژیک جزیره سقطرا آن را پلیس راهنمایی توصیف کردند که تردد نفتکش ها را مدیریت می کند.

چرا آب دهان امارات و صهیونیست ها از جزیره سقطری راه می افتد زیرا مانند پلیس راهنمایی و رانندگی است که در وسط میدان ایستاده تا تردد را منظم کند وضعیت ان را در نقشه ببینید به اهمیت خط دریانوردی جهان پی خواهید برد

اروی احمد یک کاربر یمنی نیز نوشت : اخراج ائتلاف اسرائیل امارات و عربستان از یمن درخواست همه یمنی هاست.

وی در توییت دوم خود نوشت :اشغال سقطری یمن توسط امارات و اسرائیل،موجب افزایش خرابی ها و خونریزی ها در یمن می شود.

رمزی محروس استاندار ارخبیل سقطری یمن درباره اقدامات امارات در ایجاد پایگاهها و اتاق های مراقبت در کوههای الجزیره سخن گفت.

وی با اشاره به طرح های امارات در سقطری در توییتر نوشت: از ابتدا نسبت به طرح های نرم مقاومت می کردیم و فریاد می زدیم و گروه اندکی ان را درک کردند اما امروز حقائق ایجاد این پایگاهها در کوههای مهمی در سقطری مشخص شد.

بسیار دردناک است شاهد از بین رفتن کشورت در برابر چشمانت هستی و تو ساکتی و نمی توانی کاری انجام دهی.

عسیر الیمن نیز نوشت : موشک های انصارالله را مسخره می کردیم و می گفتیم بچه بازی است اما اکنون شاهد موشک های بالستیکی هستیم که پس از 6 سال به ریاض اصابت می کند .سخنرانی ها و شعارهای انصارالله را درباره ائتلاف صهیونیستی ها امریکا مسخره می کردیم اما مشخص شد این ائتلاف، ائتلافی صهیونیستی است ما تعجب زده ایم و حوثی ها می خندند.

پایگاه ساوث فرونت نیز که توسط تیمی از کارشناسان مدیریت می شود و بر مسائل روابط بین المللی و درگیری های مسلحانه و بحران ها تمرکز دارد به نقل از منابع عربی و فرانسوی نوشت: امارات و اسرائیل در صدد ایجاد زیرساخت هایی برای جمع اوری اطلاعات جاسوسی نظامی در جزیره سقطری هستند.

ریچان نیز با انتشار تصویری کاریکاتوری نوشت: اشغال سقطرا توسط امارات اسرائیل را ببینید نه امریکا و نه اسرائیل نفعی برای یمنی ها ندارد

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها