هنیه: اسرائیل آینده ای در سرزمین فلسطین ندارد/ مقاومت، راهکار استراتژیک ما برای آزادی فلسطین است

هنیه: اسرائیل آینده ای در سرزمین فلسطین ندارد/ مقاومت، راهکار استراتژیک ما برای آزادی فلسطین است
جمعه 14 شهريور 1399 - 19:12

رئیس دفتر سیاسی حماس در یک نشست مردمی در لبنان گفت: از خاک لبنان مقاوم به دشمن صهیونیستی می گویم که هیچ آینده ای در سرزمین فلسطین نداری.

العالم فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه خبری العالم، اسماعیل هنیه افزود: موضوع مجازات دشمن صهیونیستی به خاطر ارتکاب جنایاتی مانند صبرا و شتیلا هرگز مشمول گذشت زمان نمی شود.

وی ادامه داد: انتقام ما از دشمن صهیونیستی وقتی تکمیل می شود که آوارگان فلسطینی به کشورشان بازگشته و اشغالگران صهیونیست از فلسطین اخراج شوند.

هنیه گفت ما از یک وجب از خاک فلسطین عدول نمی کنیم و هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم و مقاومت راهکار استراتژیک ما برای آزادی فلسطین است.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد برادران شما در غزه توانستند به قدرت رزمی برسند، در سال 2009 برد موشکهای ما فقط 20 کیلومتر بود اما برد موشکهای ما حالا به تل آویو و آن سوی تل آویو نیز می رسد.

وی با تاکید بر اینکه حق بازگشت فلسطینیان ساکن لبنان به سرزمین خود محفوظ است، گفت: مردم فلسطین با وطن جایگزین و انحراف از مسیر مقاومت مخالفند.

هنیه افزود: امروز در لبنان جمع شدیم و فردا در قدس جمع خواهیم شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به حمایت این جنبش از هر نوع مقاومت به ویژه مقاومت مسلحانه گفت: هرگز از حقوق خود به ویژه بازگشت به فلسطین عدول نمی کنیم.

وی افزود: نشست دبیران کل گروههای فلسطینی اولویتهای استراتژیک ما را مشخص کرد که اولین آن عدم عدول از حق بازگشت است.

اسماعیل هنیه، موضع جنبش فتح و گروههای فلسطینی برای ایجاد فضای مثبت داخلی را مورد تمجید قرار داد و گفت:
اینکه یک هواپیما از تل آویو پرواز و از فضای آسمان مکه و مدینه عبور کند و در هر فرودگاهی فرود بیاید باعث تثبیت موجودیت اسرائیل نمی شود و نقشه منطقه را تغییر نمی دهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هرگز نمی تواند ریشه مقاومت مردم فلسطین را بخشکاند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها