هشتگ "کیندا الخطیب مزدور است" در لبنان ترند شد

هشتگ
جمعه 14 شهريور 1399 - 22:53

نجات ابو شقرا قاضی تحقیقات نظامی لبنان کیندا الخطیب را به همکاری با مزدوران صهیونیستی و دادن اطلاعات امنیتی درباره لبنان به کشورهای دیگر متهم کرد و از ارجاع وی به دادگاه نظامی خبر داد.

العالمداغ های مجازی

در جزئیات این حکم آمده که وی با افسری از اطلاعات کویت در منطقه بحر المیت دیدار داشته و اطلاعات امنیتی به وی داده و مشخص شد این افسر همان سار الکندری یکی از نزدیکان خاندان حاکم کویت بوده است. وی پیش از این و قبل از درگیری های عبرا در لبنان بوده و با شیخ احمد الاسیر دیدار داشته است.

در همین خصوص هشتگ "کیندا الخطیب مزدور است" در لبنان ترند شد و کاربران به شکل گسترده ای مزدوری الخطیب از فعالان در تظاهرات لبنان در سال گذشته را محکوم کردند.

فاطیما فتونی در توییتی نوشت: معتقدم کیندا الخطیب مجازات خواهد شد و درسی فراموش ناشدنی خواهد گرفت و ننگ مزدوری در طول زندگی اش همراهش خواهد بود.

کسانی که با دشمن همکاری کردند سرانجام بدی خواهند داشت ؟

حکم قاضی تحقیقات حاکی است کیندا بارها در پایگاههای اجتماعی از تمایل خود در گشودن مرزهای لبنان و اسرائیل و نابودی حزب الله سخن گفته بود.

بر اساس این حکم الخطیب مصاحبه ای با تلویزیون اسرائیل داشته و به خبرنگار اسرائیلی برای مصاحبه با شخصی لبنانی در امریکا کمک کرده است.

حسن مرعب بازپرس کل و معاون دارالفتوای لبنان نیز با تبری جستن از کندا الخطیب به دلیل جنایت و خیانتش تاکید کرد علیرغم اختلافات،مساله فلسطین،مساله ما و اسرائیل دشمن ما باقی خواهد ماند چرا که سرزمین ما غصب شده است.

هلال نیز نوشت: زشت ترین عنوانی که یک انسان کسب می کند لقب مزدوری است به گونه ای که فرزندان و نوه ها نیز آن را به ارث می برند.

علی اکبر نیز نوشت: وی با افسری از اطلاعات کویت در منطقه بحر المیت دیدار داشته و اطلاعات امنیتی به وی داده و مشخص شد این افسر همان سار الکندری است.وی پیش از این و قبل از درگیری های عبرا در لبنان بوده و با شیخ احمد الاسیر دیدار داشته است.

پربیننده ترین خبرها