خنجر و کربولی ابزاری برای خدمت به ائتلاف سه گانه شوم!  

خنجر و کربولی ابزاری برای خدمت به ائتلاف سه گانه شوم!  
يکشنبه 16 شهريور 1399 - 17:21

دو حمله شدید به شعائر حسینی و مراجع عالی عراق طی چند روز از طریق شبکه دجله متعلق به جمال الکربولی از بعثی های قدیمی و مورد حمایت مالی دختر صدام و شبکه یو تی وی متعلق به چوپان ساجده خیرالله  همسر صدام اتفاقی نبود بلکه ادامه هدف گیری برنامه ریزی شده  گروه داعش ، نیروهای بعثی صدام ، گروه های جوکر و مزدوران سفارت امریکا بود.

العالم كشكول

ائتلاف نامقدس آمریکا اسرائیل و عربستان هرگز نقش مرجعیت و شعائرحسینی، را در ناکام گذاردن طرح های جهنمی اشان در فرو بردن عراق به هرج و مرج ، کشتار و تجزیه و اختلاف افکنی میان مردم را فراموش نخواهند کرد که به برکت الحشد الشعبی که برخواسته از فتوای جهاد کفائی مرجعیت عالی نجف اشرف و مجهز به اصول و اهداف انقلاب امام حسین بود، داعش و طرح های شوم این ائتلاف سه گانه را در گور کرد.

پس از حمله کربولی و دجله به شعائر حسینی، نقش خنجر و شبکه بدآوازه " یو تی وی " و سم پراکنی اش برای ضربه زدن به مرجعیت عالی اما به زبان الگویی حقیر در فرایند سیاسی آغاز شد .

شاید خواننده تصور کند توصیف حقیر برای فائق دعبول، جنایت باشد اما خودش این توصیف را برای خودش انتخاب کرده ، کافی است خواننده در یوتیوب درباره فائق دعبول جستجو کند تا با مواضع ناهنجار و بی ارزش و دور از اخلاق اصیل وی برخورد کند زیرا وی اعتراف می کند معتاد به شرب شراب و بی اخلاقی است و از افراد هم مسلک خود می خواهد برای دست یافتن بر کرسی پارلمان به وی رای دهند و هشدار می دهد در صورت عدم انتخاب وی ، "فاحشه خانه ها" ، "میخانه ها" و "فروشگاه های مشروبات الکلی" بسته خواهد شد و ارزش یک بطری شراب دو برابر خواهد شد.

کربولی، خنجر و افراد مشابه آنان از مزدوران ائتلاف امریکا، اسرائیل وعربستان برای ضربه زدن به شعائر حسینی و مرجعیت و الحشد الشعبی پشت افرادی مانند دعبول و عدنان الطائی بعثی ناکام و افراد مشابه آنان پنهان می شوند و معتقدند به این روش انتقام اربابان خود را می گیرند اما یادشان رفته که خورشید پشت ابر پنهان نمی شود و آب دریا با سگ نجس نمی شود.

هر اندازه ائتلاف امریکا، اسرائیل و عربستان با کینه توزی اش ،علیه نیروهای حاکم بر عراق پیش رفت و از افرادی مانند الخنجر، کربولی و دعبول استفاده کرد ، مردم عراق نیز مساله برایشان مشخص شد تا اصیل زاده ها را از دیگران تشخیص دهند و این تشخیص برای برخی از عراقی ها گران تمام شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها