در لبنان مرکز مقاومت انجام شد؛

دیدار الوفاق بحرین با مسئولان جنبش جهاد اسلامی

دیدار الوفاق بحرین با مسئولان جنبش جهاد اسلامی
چهارشنبه 19 شهريور 1399 - 16:15

جانشین دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و «احسان عطایا» نماینده این جنبش در لبنان دیدار کرد.

العالم - لبنان

«شیخ حسین الدیهی» جانشین دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در رأس هیئتی با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و «احسان عطایا» نماینده این جنبش در لبنان دیدار کرد.

این دیدار شب گذشته (۱۸ شهریور ۱۳۹۹) و در راستای جلسات و دیدارهای جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین با نیروها و احزاب فلسطینی و عربی جهت تأکید بر مواضع مردم بحرین مبنی بر حمایت از قضیه فلسطین صورت گرفت.

الوفاق -بزرگترین جریان سیاسی مخالف رژیم آل خلیفه- در این جلسه تعهد کامل خود را به حمایت از قضیه فلسطین و قدس شریف و همچنین مقابله با سیاست های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مبادله آرمان فلسطین اعلام کرد.

این جمعیت همچنین پایبندی کامل خود به دفاع از حقوق ملت فلسطین و عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را اعلام و تاکید کرد این رژیم، دشمنی است که غاصب اراضی و مصادره کننده کلیه حقوق است. الوفاق متذکر شد اینها مواضع ثابت مردم بحرین به اتفاق آراء است و هر موضع متضاد دیگری که از سوی هر طرف دیگری بیان شود، بیانگر خواست و اراده بحرینی ها نیست.

مهر

پربیننده ترین خبرها