کاربران فضای مجازی: اتحادیه عرب کانونی برای توطئه است

کاربران فضای مجازی: اتحادیه عرب کانونی برای توطئه است
جمعه 21 شهريور 1399 - 18:26

اقدام اتحادیه عرب در رد طرح فلسطین به منظور محکوم کردن توافق سازش میان امارات و رژیم اشغالگر سبب شد تا اتحادیه عرب از چشم ملت ها بیفتد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

اقدام اتحادیه عرب خشم میلیون ها نفر در جهان عرب را برانگیخت. آنها می گویند که اتحادیه عرب پس از شکست در یافتن راه حلی برای مشکلات جهان عرب از چندین دهه تاکنون، اینک به نهادی تبدیل شده است که تصمیمات آن هیچ ارزشی ندارند.

کاربران شبکه های اجتماعی با راه اندازی هشتگ "اتحادیه عرب" رد طرح فلسطین برای محکومیت توافق ننگین را محکوم کردند.

یعقوب السیابی نیز توییت کرد که برخی نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل و اتحادیه عرب جایگاه خود را نزد ملتها از دست دادند و طبق خواست و اراده برخی طرفها و نیز طبق منافع شخصی خود عمل می کنند.

خلیل سعید نیز در توییتر نوشت: آنچه که باید ساقط شود اتحادیه عرب است نه طرح فلسطین. این اتحادیه به کانونی برای توطئه چینی و ایجاد تفرقه و باندبازی تبدیل شده است. این نهاد دیگر نماینده ملت عرب نیست.

ابومحمد نیز توییت کرد: لفظ اتحادیه عرب اهانتی به قومیت عربی است. این اتحادیه اتحادیه عبری است .

کاربری به نام Dr. Samir Elwesemy نوشت: اتحادیه عرب هیچگاه از مسائل عربی حمایت نکرد. بلکه همواره در راستای خدمت به برخی طرحها فعالیت می کرد و امروز نیز عادیسازی روابط با صهیونیستها را تبلیغ می کند. بود و نبود این نهاد یکی است.

مالک اما در توییتر نوشت: رد طرح فلسطین در اتحادیه عرب یک نکته مثبتی نیز داشت و آن برملا شدن چهره و موضع و رویکرد واقعی این نهاد است.

عبدالعزیز منصور خاطرنشان کرد که اتحادیه عرب هیچ اقدامی در خدمت به منافع فلسطین انجام نداد و از هیج یک از مسائل عربی حمایت نکرد و اگر گاهی اوقات برخی اقدامات صهیونیستها را محکوم می کرد فقط برای فریب ملتهای عرب بود تا پس از آن درهای بسیاری از قبیل معامله قرن و سازش با صهیونیست ها به روی دشمن باز کند.

پیش از این منابع دیپلماتیک فلسطینی فاش کردند که اتحادیه عرب پیش‌نویس طرح پیشنهادی فلسطین در محکومیت توافق عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را رد کرده است.

پربیننده ترین خبرها