گزارش اختصاصی العالم از تظاهرات گسترده مردمی در کرانه باختری

سه شنبه 25 شهريور 1399 - 21:27

مردم فلسطین در کرانه باختری قبل از امضای توافق خیانتکارانه میان امارات و بحرین با رژیم اشغالگر اسراییل دست به تظاهرات گسترده زدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

فارس صرفندی خبرنگار العالم در کرانه باختری گفت: صدها نفر از فلسطینی ها در رام الله برای اعلام مخالفت با عادی سازی روابط و اعتراض به تصمیم امارات و بحرین برای سازش با صهیونیستها بدون مراعات حقوق فلسطینی ها تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.

وی افزود: تمام گروه های فلسطینی بدون استثنا اعم از فتح و حماس و جبهه مردمی و جهاد اسلامی در این تظاهرات حضور دارند و این علاوه بر مشارکت تعداد زیادی از نهادهای جامعه مدنی است.

خبرنگار العالم تاکید کرد که تمام شرکت کنندگان شعارهایی علیه عادی سازی روابط با صهیونیست ها سر می دهند. آنها عادی سازی را خیانتی به قدس و مقدسات اسلامی و مساله فلسطین عنوان کردند و تصمیم بحرین و امارات برای برقراری روابطی عادی با رژیم اشغالگر را نوعی از پشت خنجر زدن به مساله فلسطین وتمام عربها و مسلمانان تلقی کردند. از سوی دیگر طبیعی است که فلسطینی ها با این عادی سازی به عنوان آغازی برای کنار رفتن نقاب ها برخورد کنند. شماری از تظاهرکنندگان تاکید کردند که نقابها کنار رفت و امارات و بحرین چهره واقعی را برملا کردند.

پربیننده ترین خبرها