اتاق عملیات مقاومت فلسطین: پاسخ ما به تجاوزات دشمن ادامه خواهد داشت

اتاق عملیات مقاومت فلسطین: پاسخ ما به تجاوزات دشمن ادامه خواهد داشت
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 13:50

اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای پس از تجاوزات رژیم صهیونیستی به مواضع آن اعلام کرد که پاسخ ما به تجاوزات دشمن ادامه خواهد داشت.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از المیادین٬ اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که هرگز به دشمن اجازه نمی دهیم ملت و مواضع ما را مورد هدف قرار دهد.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که پاسخ ما به تجاوزات دشمن صهیونیستی برای مقابله با هرگونه تجاوز همچنان ادامه خواهد داشت.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز، چهارشنبه مرکز و جنوب غزه را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های اسرائیلی زمین زراعی در شرق دیر البلح واقع در مرکز غزه را بمباران کردند.

همزمان، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مناطق از جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه حملات هوایی خود به غزه گفت که این حملات را در واکنش به شلیک چند راکت از غزه به سمت شهرک‌های اسرائیلی انجام داده است.

منابع خبری سه شنبه شب گزارش دادند، همزمان با برگزاری نشست امضای توافق سازش در واشنگتن، دو راکت از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه شلیک شد.

المیادین اعلام کرد نیرو‌های مقاومت تعداد دیگری راکت از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه شلیک کردند و سامانه پدافندی گنبد آهنین در تلاش بر آمده تا با این راکت‌ها مقابله کند.

شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای کوتاه پس از این حملات اعلام کرد: این حملات در پاسخ به گلوله باران مواضع مقاومت و در چارچوب معادله گلوله در مقابل گلوله است و مقاومت حملات راکتی و موشکی به سوی مواضع صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه داشت.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها