گروه‌های فلسطینی برنامه‌های خود علیه توافق‌های ذلت‌بار سازش را اعلام کردند

گروه‌های فلسطینی برنامه‌های خود علیه توافق‌های ذلت‌بار سازش را اعلام کردند
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 15:53

گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن تأکید بر ادامه مسیر جهاد تا آزادسازی تمام فلسطین، سلسله برنامه‌های ملی خود در مخالفت با توافق‌های عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی را اعلام کردند.

العالم _ فلسطین اشغالی

گروه‌های مقاومت فلسطینی به مناسبت آغاز فعالیت‌های ملی در مخالفت با پروژه‌های عادی‌سازی روابط و اشغال اراضی کرانه باختری بیانیه‌ای صادر کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، گروه‌های فلسطینی در این بیانیه بر نکات زیر تأکید کردند:

۱-مسیر جهاد و مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی و در تمامی انواع خود، تا آزادسازی همه خاک فلسطین ادامه خواهد داشت و تأکید می‌کنیم که قوای شر در جهان و نظام‌های سازشکار مسیر ما را متوقف نخواهند کرد.

۲-بر رد تمامی انواع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید می‌کنیم، موضوعی که به دشمن بهانه لازم برای اجرای جنایت‌ها و تجاوزهایش را داده است. ملت‌های امت اسلام و آزادگان جهان را به تحرک مردمی گسترده برای نابود کردن این گروه خائن و سازشکار و مجبور کردن آنها به لغو توافق‌نامه‌های ذلت‌بار فرامی‌خوانیم.

۳-به تمامی کسانی که با پروژه‌های عادی‌سازی روابط مخالفت کردند بویژه ملت برادر بحرین درود می‌فرستیم.

۴-فداکاری‌های ملت و امت و ریختن خونهای پاک در مسیر آزادسازی و آزادی، اثبات عملی این موضوع است که مسیر درست برای امت آزاده ما همان فلسطین است و قدس مسأله اصلی امت اسلام است.

۵-امروز سلسله برنامه‌های ملی گروه‌های مقاومت فلسطینی در رد عادی‌سازی را که آزادگان امت و یاران فلسطین در آن مشارکت خواهند کرد، اعلام می‌کنیم.

این برنامه‌ها که از سه‌شنبه (۲۲ سپتامبر) آغاز خواهد شد، به شرح زیر است: ۱-نقاشی دیواری علیه عادی‌سازی روابط ۲۲/۰۹/۲۰۲۰م

۲-تشییع جنازه نمادین اتحادیه عرب و کشورهای سازشکار ۲۹/۰۹/۲۰۲۰م

۳-کارگاه کار سیاسی به عنوان عادی‌سازی خیانت آمیز ۶/۱۰/۲۰۲۰

۴-برگزاری نشستی علیه عادی‌سازی

فارس

پربیننده ترین خبرها