افزایش ابتلا به کرونا در ارتش رژیم صهیونیستی و احتمال لغو تمرینات نظامی

افزایش ابتلا به کرونا در ارتش رژیم صهیونیستی و احتمال لغو تمرینات نظامی
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 16:29

منابع صهیونیستی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی لغو تمرینات نظامی خود به مدت دو ماه را به دلیل افزایش ابتلا به کرونا، بررسی می‌کند.

العالم _ فلسطین اشغالی

منابع صهیونیستی گزارش دادند که طی هفته گذشته شمار ابتلا به کرونا در ارتش رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است.

به گفته این منابع با توجه به افزایش ابتلا به کرونا در ارتش رژیم صهیونیستی و اعمال مقررات منع آمد و شد در ارتش به مدت ۲۸ روز، لغو تمرینات نظامیان ارتش به مدت دو ماه در دست بررسی است.

وبگاه عبری زبان «والا» گزارش داد که سرتیپ «أهارون حلیفا» رئیس عملیات ارتش رژیم صهیونیستی اعمال محدودیت‌ها در ارتش را بررسی می‌کند اما پزشکان توصیه کرده‌اند تا آخر هفته آینده باید منتظر بود و پیآمدهای مربوط به تعطیلات آغاز سال نو را بررسی کرد و پس از آن درباره اعلام منع آمد‌وشد در ارتش به مدت چهار هفته و لغو تمرینات گردان‌ها و گروهان‌ها طی ماه‌های اکتبر و نوامبر، تصمیم‌گیری کرد.

در همین رابطه یک افسر ارشد واحد تکنولوژی و لجستیک از افزایش تعداد ابتلا به کرونا در میان نظامیان در نتیجه اجرای تمرینات نیروهای ذخیره در ماه گذشته، خبر داد.

او افزود که ارتش اسرائیل مسئول این اتفاق است.

وی همچنین گفت که هنوز مشخص نیست تمرینات نیروهای ذخیره ادامه می‌یابد یا نه، ما تمریناتی داشتیم که در نهایت تست کرونای ۱۰۰ نظامی مثبت شد و ما مجبور به جداسازی آن‌ها شدیم.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها