الحشد الشعبی یک تجمع عناصر داعش در شمال «سامراء» را در هم کوبید

الحشد الشعبی یک تجمع عناصر داعش در شمال «سامراء» را در هم کوبید
شنبه 5 مهر 1399 - 20:14

فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در سامراء اعلام کرد که امروز تجمعی از عناصر داعش در شمال شهر مقدس سامراء را که برای حمله تروریستی آماده می‌شدند، در هم کوبیده است.

العالم - عراق

فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در «سامراء» اعلام کرد که گروهی وابسته به گروهک تروریستی داعش را در منطقه «حویجه جلوب» در شمال شهر سامراء با حمله راکتی در هم کوبیده است.

نهاد اطلاع رسانی فرماندهی عملیات سامراء در بیانیه‌ای اعلام کرد:«بر اساس گزارش‌های محرمانه دریافتی توسط اطلاعات تیپ۳۱۳ الحشد الشعبی، حضور باندی از عناصر داعش در منطقه حویجه جلوب در شمال شهر سامراء شناسایی شد.»

در این بیانیه آمده است: «یگان موشکی فرماندهی عملیات سامراء هم به دنبال آن مکان حضور دشمن تروریستی را با پرتاب چندین فروند موشک هدف قرار داد که با اصابت دقیق به صفوف عناصر آن شماری کشته و زخمی از بین آنها برجای گذاشت.»

فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در سامراء درباره تلاش‌های گاه و بی‌گاه داعش برای رسیدن به اماکن مقدس در این شهر واقع در استان صلاح‌الدین هشدار داده بود و از نیروهای تحت فرمان خود خواسته بود تا برای دفاع از حرم «امامین عسکریین (علیهما السلام)»، در آماده باش کامل به سر برند.

پس از شکست داعش در سال ۲۰۱۷، بار دیگر این گروه تروریستی، حملات چریکی خود را آغاز کرده و افراد نظامی و غیر نظامی را هدف قرار می‌دهد.

عناصر داعش اخیرا از سمت سوریه وارد غرب عراق می‌شوند؛ منطقه‌ای که عناصر تروریست آمریکایی بیشترین حضور را در آن دارند و کارشناسان نسبت به همکاری طرفین در این منطقه هشدار می‌دهند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها