روایتی از حضور سیدحسن نصرالله در نزدیکی محل درگیری ها در سوریه

روایتی از حضور سیدحسن نصرالله در نزدیکی محل درگیری ها در سوریه
شنبه 12 مهر 1399 - 09:47

دبیرکل حزب الله در سال 2013 در اوج درگیری ها در سوریه، در شب عملیات آزادسازی القصیر در جمع رزمندگان حاضر شد و سخنرانی کرد.

العالم _ لبنان

شبکه «المنار» فیلم مستندی از دیدار «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله با رزمندگان این جنبش قبل از نبرد سرنوشت‌ساز «القصیر» در سوریه منتشر کرد.

سید حسن نصرالله

سید حسن نصرالله خطاب به رزمندگان تاکید کرد: این نبرد، سرنوشت ساز است.

وی ادامه داد: توجه به مسائل شرعی بر ما لازم است و رمز پیروزی خواهد بود ما برای جنگ با تروریستها آمده ایم و حق تعرض به غیرنظامیان و استفاده از اموال مردم را نداریم.

سید حسن نصرالله

سیدحسن نصرالله خطاب به رزمندگان افزود: باید همانند عصر امام علی علیه السلام رفتار کنیم، همان گونه که ایشان فرمودند: «أَعِرِ اَللَّهَ جُمْجُمَتَكَ ...»

وی تاکید کرد: نگاهتان به جلو باشد، پایتان که به القصیر رسید نگاهتان به آخرین نقطه شهر باشد، امروز پیروزی در این جنگ وظیف و تکلیف ماست.

سید حسن نصرالله

القصیر در استان حمص و بزرگراه مهم آن، دمشق را به بنادر «طرطوس»، «بانیاس» و «لاذقیه» متصل می‌کند و تروریست‌ها از آن برای انتقال عناصر و تسلیحات از لبنان استفاده می‌کردند.

ارتش سوریه و متحدانش از جمله حزب‌الله در سال ۲۰۱۳ در کمتر از سه هفته موفق شدند این منطقه و حومه آن را پاکسازی کنند که دستاوردی بسیار بزرگ بود.

پربیننده ترین خبرها