"ارتش_ملت_مقاومت"؛ معادله‌ای طلایی برای دفاع از لبنان

يکشنبه 13 مهر 1399 - 21:10

در سایه تحولات متعدد و شتابنده در لبنان، کاربران لبنانی در شبکه‌های اجتماعی بار دیگر دفاع‌شان از معادله "ارتش، ملت، مقاومت" را مورد تأکید قرار دادند.

العالم- داغ‌‌های مجازی

کاربران در شبکه‌های اجتماعی هشتگ #جيش_شعب_مقاومة را برای دفاع از سلاح مقاومت ایجاد کرده‌اند و " نه" بزرگی به کسانی که علیه این مقاومت ایستاده‌اند، گفته‌اند؛ مقاومتی که پشتیبان بزرگ ملت لبنان در تمامی مراحل و پیچ و خم‌ها بوده است.

یکی از کاربران نوشته است: "معادله طلایی‌مان #ارتش_ملت_مقاومت، کرامت‌ و عزت‌مان را حفظ کرده و تا آخر روی سینه‌های‌تان سنگینی خواهد کرد ای مزدوران کوچکِ سفارتخانه‌ها و صهیونیست‌ها."

برخی کاربران نیز خاطرنشان کردند، اگر مقاومت نبود رژیم اشغالگر امروز در خاک لبنان جولان می‌داد. کاربری نوشته است: "#ارتش_ملت_مقاومت معادله طلایی و پایدار است."

کاربری به نام "محمد جابر" نیز به اظهاراتی از "سیدحسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله استناد کرده و نوشته است: "شهدای ارتش و مقاومت شاهدان واقعی بر زندگی تپنده در لبنان هستند."

در واکنش به درخواست مخالفان مقاومت مبنی بر خلع سلاح مقاومت، کاربران تأکید کردند" پیروزی‌های بیش از یک بار لبنان بر رژیم صهیونیستی نتیجه نقش قدرتمند مقاومت به‌ویژه حزب‌الله بوده که دوشادوش ارتش فدارکاری کرده و شهدایی در راه پیروزی بر این دشمن تکفیری تقدیم کرده است.

کاربران همچنین بر پایبندی مقاومت به اصولش به رغم تمام چالش‌های فراروی آن تأکید کرده و متذکر شده‌اند که شعار مقاومت همچنان "هیهات منا الذلة" است.

از ثمره‌های همبستگی و یکپارچگی ارتش و مقاومت برقراری امنیت در مرزهای لبنان و ایمن کردن‌شان در برابر خطرات صهیونیستی و تکفیری‌ها شده است. چرا که معادله سه‌گانه ارتش، ملت و مقاومت دژی اساسی برای دفاع از لبنان است و ناتوانی رژیم صهیونیستی و شکست آن در توطئه‌هایش علیه لبنان موید این مقوله است که اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها