تلاش آل زاید و آل خلیفه برای توجیه خیانتشان به اسلام

تلاش آل زاید و آل خلیفه برای توجیه خیانتشان به اسلام
دوشنبه 14 مهر 1399 - 16:09

آل زاید در امارات و آل خلیفه در بحرین می کوشند خیانتشان به امت عربی، مسلمانان و مقدسات اسلامی در فلسطین که همان امضای توافق سازش با رژیم صهیونیستی است را از طریق دروغهایی مانند توقف انضمام کرانه باختری به رژیم صهیونیستی و خرید هواپیماهای جنگی اف 35 آمریکایی توجیه کنند.

العالم – درگوشی

همزمان، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت وگو با خبرنگاران سعودی و اماراتی جهت توجیه این خیانت اعلام کرد که هدف از امضای توافق عادی سازی رابطه تل آویو با امارات و بحرین، تقویت نبرد علیه ایران است.

وی گفت: ما قدرت مقابله با ایران را داریم اما موضوع عادی سازی رابطه با بحرین و امارات، اسرائیل را در برابر رفتارهای خصمانه ایران تقویت می نماید.

موضوع همکاری امنیتی بحرین، امارات و عربستان با رژیم صهیونیستی علیه ایران و محور مقاومت، جدید نیست بلکه موضوع مهم، علنی شدن این همکاری است که البته به نفع ایران، محور مقاومت و ملتهای منطقه تمام شد به این دلیل که کشورهای عرب حوزه خلیج فارس دیگر نمی توانند درباره حمایتشان از قدس و دشمنی شان با رژیم اسرائیلی، در برابر مردمشان دروغ پردازی کنند.

گانتس می داند سخنش درباره اینکه عادی سازی برای تقویت روند مبارزه با ایران است، دروغ است به این دلیل که این نبرد حتی قبل از عادی سازی بوده و رژیم صهیونیستی و مزدورانش همواره در برابر ایران و محور مقاومت با شکست مواجه شده اند و امروز ارتش به اصطلاح شکست ناپذیر اسرائیل، نسبت به واکنش حزب الله به ترور یکی از رزمندگانش در سوریه نگران است و حتی بیش از 48 ساعت، قادر به مقابله با گروههای مقاومت فلسطین نیست.

آل زاید، آل خلیفه و آل سلمان مانند گوسفندانی هستند که در صف کاخ سفید ایستاده اند تا ترامپ آنان را برای راه یافتن مجددش به کاخ سفید در انتخابات آتی و حمایت از رژیم صهیونیستی سر ببرد.

به همین دلیل این گوسفندان نباید به گانتس و حمایتهای واهی اش اطمینان کنند چرا که او کسی است که از ترس قهرمانان حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی فلسطین، بیشتر وقتش را در پناهگاه می گذراند.

پربیننده ترین خبرها