عقب نشینی نظامیان ترکیه از پاسگاه مورک در حومه حماه

عقب نشینی نظامیان ترکیه از پاسگاه مورک در حومه حماه
سه شنبه 29 مهر 1399 - 10:40

خبرنگار العالم به نقل از شورای هماهنگی گروه های مسلح گفت نیروهای ترکیه از پاسگاه "نهم" در شهر یرموک واقع در شمال حماه عقب نشینی کرده و آماده عقب نشینی از پاسگاه "معرحطاط" می شود.

العالم - سوریه

منابع رسانه ای اعلام کردند که روز دوشنبه گذشته نیروهای ترکیه شروع به تخلیه استحکامات و تجهیزات خود از پاسگاه محاصره شده نهم در شهر یرموک واقع در شمال حماه کرده اند.

این منابع گفتند نیروهای ترک با ورود کامیون ها و خودروهای زرهی به داخل پاسگاه، شروع به تخلیه تجهیزات ارتباطی و بی سیمی خود و بار زدن آنها به مقصد شهرک "سفوهن" در کوه های "شحشبو" در جنوب ادلب کرده اند.

این منابع همچنین گفته اند که احتمال دارد پست دیده بانی نهم تا ارتفاعات الزاویه عقب نشسته و در شهرک "سفوهن" در خط مقدم درگیری با ارتش سوریه مستقر خواهد شد.

گفتنی است هیچ تاریخی برای تخلیه پاسگاه ششم در شهرک الصرمان در شرق ادلب و پاسگاه یازدهم در شهرک "شیرمغار" در غرب حماه تعیین نشده است.

منابع گفتند خودروهای زرهی ترکیه به مراکز دیده بانی خود در شهر سراقب واقع در شرق ادلب وارد شدند. این خودروها حامل تجهیزات لوجستیکی است. لازم به ذکر است که نیروهای ترک قصد تخلیه پاسگاه های موجود در شهر سراقب را ندارند زیرا این پاسگاه ها در مسیر جاده های ام 4 و ام 5 واقع شده اند.

پربیننده ترین خبرها