نمایندگان مجلس در تصادف زنجیره ای چابهار آسیب ندیدند

نمایندگان مجلس در تصادف زنجیره ای چابهار آسیب ندیدند
پنج‌شنبه 8 آبان 1399 - 13:27

احسان خاندوزی نماینده مردم تهران درباره وضعیت سلامت خود پس از تصادف زنجیره ای در چابهار گفت: در این تصادف من و مهدی طغیانی آسیبی ندیدیم ولی چند نفر از اعضای هیات محلی آسیب دیدند که هم اکنون در بیمارستان هستند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

احسان خاندوزی نماینده تهران روز پنجشنبه به ایرنا گفته که من و مهدی طغیانی نماینده اصفهان با یک هیات محلی در چابهار در حال عبور از مسیری بودیم که تصادف زنجیره ای رخ داد ما به قصد بازدید از پروژه های اقتصادی چابهار و بازدید از مناطق حاشیه ای به چابهار سفر کردیم.

وی افزود: در این تصادف من و طغیانی آسیبی ندیدیم ولی چند نفر از اعضای هیات محلی آسیب دیدند که هم اکنون در بیمارستان هستند.

ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز (پنجشنبه) در محور چابهار - دشتیاری محدوده پلیس راه چابهار تصادف زنجیره‌ای به وقوع پیوست که در یکی از خودروها که مینی بوس هایس بود، دو تن از نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار حضور داشتند.

بنابر اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، سه دستگاه آمبولانس بعد از حادثه به محل اعزام و مجروحان که ۹ نفر بودند به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شدند که حال عمومی ۲ نفر از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها