آمادگی نیروهای مسلح برای پاسخ دندان شکن به ماجراجویی دشمن در سراسر مرزها

آمادگی نیروهای مسلح برای پاسخ دندان شکن به ماجراجویی دشمن در سراسر مرزها
جمعه 9 آبان 1399 - 13:14

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هرگونه ماجراجویی دشمنان در تمام مرزهای کشور هستند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیر زاده» در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه هوایی شهیدستاری با تبریک آغاز هفته وحدت افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهنمودهای حکیمانه فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز، نیروهای مسلح کشور با وحدت و انسجام آماده حراست از تمامیت ارضی ایران است و خواب راحت را از چشم بدخواهان این نظام ربوده است.

وی خطاب به دانشجویان در این مراسم تصریح کرد: دانشجویان از جمله بهترین افراد جامعه هستند پس قدر خود را بدانید و از فرصت‌ها استفاده کنید.
به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی، سرتیپ نصیر زاده با تاکید بر ضرورت شناخت تهدیدهای جدید و آینده یادآور شد: تامین امنیت و بازدارندگی با درست کار کردن، نوآوری، درست فکرکردن، کسب دانش و پرهیز از روزمرگی به دست می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: همواره مفید و اثرگذار بودن و باور به حق داشتن را مدنظر قرار دهید و با دلسوزی و انگیزه برای رسیدن به شرایط بهتر تلاش کنید.
در این مراسم که جشن دانش آموختگی افسری دانشجویان ورودی سال ۹۵ دانشگاه هوایی شهید ستاری بود از اساتید، فرمانده‌هان و دانشجویان برتر این دانشگاه تجلیل شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها