مردم یمن ترسی از گرسنگی ندارند

مردم یمن ترسی از گرسنگی ندارند
پنج‌شنبه 22 آبان 1399 - 17:26

کاربران شبکه های اجتماعی یمن با انتشار هشتگهای #تحریم – کالاهای – فرانسوی، #صنعا، تهدید می کند – ریاض را، اعلام کردند که مردم یمن ترسی از گرسنگی ندارند و این سعودیها هستند که باید از گرسنگی ناشی از حملات مقاومت یمن بترسند.

العالم – یمن

گزارشهای منتشره توسط سازمان ملل متحد حاکیست که از 30 میلیون نفر جمعیت یمن، 17 میلیون نفر آنان به خاطر کمبود شدید مواد غذایی دچار گرسنگی هستند اما به رغم آن به مقاومت در برابر ائتلاف سعودی صهیونیستی آمریکایی ادامه می دهند.

خالد السوادی نوشت: یگانهای موشکی، پهبادی و دریایی، تهدیدی مستقیم برای آل سعود و ارتش ترسوی آن هستند که توسط آمریکا دوشیده می شوند.

وی افزود: اگر دنیا خواست شکستت دهد و در زمینه احقاق حقت احساس ضعف کردی، از خداوند کمک بخواه و پیروز شو.

جنات احمد نوشت: نفرین کودکان یمن، آل سعود را دنبال خواهد کرد و جانشان را خواهد گرفت همانطور که خزانه هایشان را خالی کرده است.

توفیق الموجانی، محمد البحری، ابو محمد، ابو احمد محمد و علی یحیی، جنایات آل سعود علیه مردم یمن را محکوم کردند.

ابو عبدالکریم نوشت: ارتش یمن به تمام شرکتهای خارجی فعال در عربستان سعودی هشدار داد که از تاسیسات نظامی و اقتصادی حساس دور شوند به این دلیل که در روزهای آتی هدف واقع خواهند شد.

عباس البکری نوشت: عملیات جنگی علیه ائتلاف شر آغاز شده و به یاری خداوند متعال در روزهای آتی پاسخی دندان شکن به آن داده خواهد شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها