ناوارو: کاخ سفید با فرض ادامه دومین دوره ریاست جمهوری ترامپ، پیش می‌رود

ناوارو: کاخ سفید با فرض ادامه دومین دوره ریاست جمهوری ترامپ، پیش می‌رود
جمعه 23 آبان 1399 - 20:18

مفام ارشد کاخ سفید روز جمعه با نپذیرفتن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: کاخ سفید با فرض ادامه دومین دوره ترامپ کارش را ادامه می دهد.

العالم - آمریکا

به گزارش شبکه سی ان ان، ناوارو دوباره بر ادعاهایی مبنی بر وجود تقلب در انتخابات تاکید کرد و گفت: کاخ سفید بر فرض ادامه دومین دوره ترامپ پیش می‌رود و حتی اگر رییس جمهوری شکست هم خورده باشد بازهم برنده انتخابات است.

مشاور تجاری ترامپ به فاکس بیزینس گفت: ما با فرض وجود دوره دوم ترامپ در کاخ سفید در حال پیشروی هستیم. آنچه که هم اکنون به دنبال آن هستیم آرای قابل تأیید و انجام تحقیقات در مورد تعداد فزاینده‌ای از ادعاهای تقلب تحت استنادنامه‌های امضا شده توسط شاهدان در مورد این انتخابات می‌باشیم.

ناوارو افزود: از نظر آماری مشخصاً ترامپ در این انتخابات پیروز شده است زیرا وی در روز انتخابات پیشتاز بود.

مشاور ارشد ترامپ به رغم رد شدن تمام ادعاهای انجام تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گفت: فرض ما ادامه دومین دوره ترامپ است، ما فکر می‌کنیم که او در این انتخابات پیروز شد و حدس و گمان در مورد آنچه جو بایدن ممکن است انجام دهد، بی فایده است.

هرچند شنبه گذشته بایدن به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد اما ترامپ شکست را نپذیرفته و مدعی تقلب در انتخابات شده است.

هنوز نتایج آرای ایالت‌های کارولینای شمالی و جورجیا اعلام نشده است.

تاکنون تیم حقوقی ترامپ چندین دادخواست به دادگاه‌های ایالتی ارسال کرده‌اند. در جورجیا بازشماری آرا به صورت دستی انجام می‌شود و پیش بینی شده است تا هفته آینده ادامه داشته باشد.

با این حال، دادستان‌های ایالتی همچون نوادا اعلام کرده‌اند هیچ مدرک و مستندی از تقلب ارائه نشده است و مقام‌های امنیتی انتخابات هم صحت آن را تایید کرده‌اند.

بایدن شنبه شب پس از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها