قتل کودکان یمن منطقی است!

قتل کودکان یمن منطقی است!
دوشنبه 26 آبان 1399 - 18:54

گویا درآمدهای هنگفت نفتی، سران آل سعود را دچار جنون و هذیان گویی کرده است.

العالم – یمن

آل سعود قتل خاشقچی را انکار کرد، حمله به یمن را موجه می داند، فروش فلسطین به رژیم صهیونیستی را قانونی توصیف کرده و معتقد است که می بایست القاعده، داعش و گروه های تکفیری را می ساخت و به دنیا صادر می کرد تا اهرم هایش در جهان باشند.

یکی از این افراد ناقص العقل، عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی است.

وی تصمیم آلمان درباره توقف صدور سلاح به عربستان سعودی به خاطر شش سال جنایت جنگی علیه مردم بی دفاع یمن را اشتباه و غیرمنطقی دانست و گفت که کشورش برای قتل عام مردم یمن به جای آلمان، از سایر کشورهای جهان سلاح خریداری خواهد کرد.

جبیر در حالی تصمیم آلمان را اشتباه دانست که تصمیم بن سلمان برای حمله به مردم یمن، قتل دهها هزار نفر، آواره کردن میلیونها زن و کودک یمنی و گرسنه نگه داشتن 20 میلیون یمنی که باعث شده هر 10 دقیقه یک کودک یمنی بر اثر گرسنگی جان ببازد را درست توصیف کرد.

به نظر او، تصمیم بن سلمان در زمینه انتشار بیماری در میان مردم یمن، انهدام زیرساختهای آن، محاصره دریایی، هوایی و زمینی یمن برای آنکه این کشور تسلیم بی چون و چرای آل سعود شود، منطقی است.

کارشناسان معتقدند که وقتی مغز متفکر دیپلماسی سعودی فقط به خاطر آنکه کشورش ثروتمند است، اینگونه می اندیشد، دیگر شاهزادگان سعودی مانند فرزندان سلمان و فیصل، چگونه می اندیشند؟

پربیننده ترین خبرها