پامپئو وارد ابوظبی شد

جمعه 30 آبان 1399
20:41
پامپئو وارد ابوظبی شد وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سفر منطقه‌ای خود به خاورمیانه وارد پایتخت امارات شد تا در خصوص تقویت توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی، با مقامات اماراتی بحث و تبادل نظر کند.

العالم - آمریکا

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا عصر امروز جمعه به‌منظور گفتگو با مقامات اماراتی وارد ابوظبی شد.

وزیر امور خارجه آمریکا پس از ورود به ابوظبی در پیامی توئیتری اعلام کرد: «خوشحالم که در ابوظبی حضور دارم و مشتاقانه منتظر تقویت حرکت مثبتی که با توافقات ابراهیم [توافق رژیم صهیونیستی با دولت‌های کوچک عربی] آغاز شده و همچنین گفتگوهای راهبردی دوجانبه اخیر هستم.»

وی در ادامه مدعی شد: «ما پیشرفت‌های بزرگی در زمینه پیشبرد صلح و امنیت در خاورماینه داشته‌ایم.»

تسنیم

0% ...

آخرین اخبار

رژیم صهیونیستی در تدارک عقب‌نشینی از مناطق جنوب لبنان


تجاوز مجدد نظامیان صهیونیست‌ به خاک سوریه


نه به جنگ افروزی ترامپ؛ استقبال سندرز از اقدام سنا در برابر کاخ سفید


رایزنی ایران و پاکستان برای احیای راهگذر ریلی و اتصال بندرها


رئیس مجلس شورای اسلامی وارد باکو شد


عصبانیت ترامپ از مصوبه سنای آمریکا درباره توقف جنگ علیه ایران


قالیباف رهسپار باکو شد


حماس حمایت بی‌وقفه ایران از ملت فلسطین را ستود


ادعای گروسی درباره سرنوشت مواد هسته‌ای با غنای بالا در ایران


تیم ملی فوتبال غنا با ثبت یک تساوی مقابل انگلیس به مرحلۀ بعدی جام‌جهانی صعود کرد‌.