هشتگ "جده صدای انفجار"-- پاسخ یمنی‌ها وارد مرحله جدیدی شده است

هشتگ
دوشنبه 3 آذر 1399 - 14:45

صدای انفجار در شهر جده عربستان در نخستین ساعات بامداد امروز، دوشنبه شنیده شد و بلافاصله، هشنگ "جده- صدای_انفجار" در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و کاربران سوال و پاسخ‌هایی را درباره دلیل و محل انفجار مطرح کرده‌اند.

العالم- داغ‌های مجازی

در حالی‌که هیچ طرف رسمی در عربستان سعودی دلایل شنیده شدن این صدا را اعلام نکرده، سرتیپ ستاد "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ایستگاه توزیع آرامکو در شهر جده عربستان با یک فروند موشک هدایت‌شونده 2 هدف قرار گرفت. کاربران نیز کلیپ‌های ویدیویی از صحنه ورود ماشین‌های آتش‌نشانی و امداد حریق به محل حادثه، منتشر کرده‌اند.

سرتیپ سریع تاکید کرد: "این موشک دقیقا به هدف خورده است و آمبولانس‌ها و ماشین‌های آتش‌نشانی به محل سرازیر شده‌اند."

وی گفت: "این حمله در پاسخ به ادامه محاصره و تجاوز به یمن و در چارچوب وعده نیروهای مسلح یمن به اجرای عملیات نظامی گسترده در عمق خاک عربستان اجرا می‌شود."

در واکنش به این حمله موشکی یمنی‌ها، کاربری به نام "اکرم هاشم" خواستار عملیات موشکی جدیدی شده است تا به گفته او، متجاوزان مجبور به صلح و آشتی شوند.

کاربری به نا "Smod Sanaa" نیز در توییتی نوشته است: "عرش‌های قاتلان زنان و کودکان را به لرزه درآورده‌ایم."

"صادق بن حسان" نیز در توییتی، قدرت موشکی ارتش یمن را موهبت الهی و سلاحی برنده علیه مستکبران و قاتلان کودکان عنوان کرده است.

"بوناصر" نیز تأکید کرده است: "تدام حملات موشکی و هدف قرار دادن اهداف حساس و دردناک. بدون شک این بزرگ‌ترین چیزی است که هر روز و هر ساعت آرزویش را می‌کنیم. بی‌شک پیروزی از آنِ یمن است."

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها