انتخابات آمریکا| ایالت پنسیلوانیا هم نتیجه انتخابات را تأیید کرد

انتخابات آمریکا| ایالت پنسیلوانیا هم نتیجه انتخابات را تأیید کرد
سه شنبه 4 آذر 1399 - 20:16

وزیر امور داخلی ایالت پنسیلوانیا با تأیید نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در این ایالت، «جو بایدن» را برنده انتخابات در ایالت مذکور اعلام کرد.

العالم - آمریکا

ایالت پنسیلوانیا هم امروز سه‌شنبه نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر در این ایالت را اعلام و «جو بایدن» را برنده اعلام کرد.

روز گذشته (دوشنبه) هم در ادامه چالش‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا ایالت میشیگان نیز برد «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرده بود.

با تأیید نتیجه انتخابات در میشیگان تمامی مسیرهای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای برگرداندن نتیجه انتخابات به نفع خودش هم بسته شد.

ستاد انتخاباتی و هم‌پیمانان ترامپ به دنبال اعلام پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ماه)، شکایاتی را با هدف به تعویق انداختن تأیید نهایی بایدن بعنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا و ارائه شواهدی برای اثبات تقلب در شمارش آراء انتخاباتی مطرح کردند.

تیم ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات به نفع خود، از دادگاه درخواست کرده بود که مانع دو ایالت میشیگان و پنسیلوانیا در تأیید بایدن بعنوان پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شوند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها