ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین:

جنایت ترور شهید فخری زاده، اقدامی بزدلانه بود/ اثر انگشت محور شرارت در این اقدام کاملا نمایان است

جنایت ترور شهید فخری زاده، اقدامی بزدلانه بود/ اثر انگشت محور شرارت در این اقدام کاملا نمایان است
شنبه 8 آذر 1399 - 11:44

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه جنایت ترور دانشمند هسته‌ای ایران شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم می نماید.

العالم - بحرین

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه جنایت ترور دانشمند هسته‌ای ایران شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم می نماید .

بسم الله الرّحمن الرّحیم

) (مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ﴿۲۳﴾ سورة الأحزاب/صدق الله العلي العظيم.

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین عملیات تروریستی بزدلانه تروریست های جنایت کار را که منجر به شهادت دانشمند هسته ای حاج دکتر محسن فخری زاده ، رئیس سازمان پژوهش ها و نوآوری های وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران شد را به شدت محکوم می کند.

بی شک استکبار جهانی ، ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی در پس این عملیات تروریستی کور قرار دارند. همچنین این عملیات با حمایت های مالی رژیم سعودی و دست نشاندگان و مزدوران آن انجام گرفته است . برای مقامات تهران هرگونه پاسخ و واکنشی قاطع به آمران و مجریان آن و در واکنش به این اقدام بزدلانه محفوظ می باشد.

جنایت ترور این دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده و قبل از آن دانشمندان انرژی هسته ای دیگر در راستای تلاش های شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی برای محروم ساختن امت اسلامی از وجود دانشمندان و نخبگان علمی بوده و هست .اما به یاری خداوند متعال هرگونه اقدام آنها با ناکامی و شکست مواجه شده و خواهد شد .

به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز ( دام ظله الوارف ) و سایر مسئولین کشوری و لشکری و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، سپاه پاسداران و ملت قهرمان ایران و خانواده این شهید سعید حاج دکتر محسن فخری زاده تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای روح این فقید رحمت واسعه و جایگاه بهشت برین و همجواری با نبی مکرم اسلام و اهل بیت اطهارش و شهدا و صدیقین و صالحین را مسئلت می نماییم .

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه
منامه - بحرین بزرگ اشغال شده
جمعه ۷ آذر ماه ۱۳۹۹ / ۲۷ نوامبر
۲۰۲۰ میلادی.

پربیننده ترین خبرها