پسر نتانیاهو تظاهرکنندگان علیه پدرش را "داعشی" خواند

پسر نتانیاهو تظاهرکنندگان علیه پدرش را
يکشنبه 9 آذر 1399 - 12:51

یائیر نتانیاهو پسر بزرگ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تظاهرکنندگانی که خواستار استعفای پدرش هستند را "داعشی" خواند.

العالم- فلسطین اشغالی

جنبشی که خواهان استعفای نتانیاهو است "پرچم های سیاه" نامیده می شود. این نامگذاری به نشان عزاداری برای دموکراسی صورت گرفته که به تعبیر آنها نتانیاهو آن را در سرزمین های اشغالی کشته است.

فعالان این جنبش معمولا با کاروانی از اتوموبیل و پرچم های سیاه به تظاهرات می روند. پسر نتانیاهو در صفحه اینستاگرامش کلیپی نمایشی را منتشر کرد که در آن تعدادی از عناصر داعش با پرچم های سیاهشان بر اتومبیلی سوار شده اند. و در ذیل ویدئو نوشت:" به یاد آوردم کجا کاروان هایی که پرچم سیاه حمل می کنند را دیده ام".

در ویدئوی نمایشی داعش، اینطور به نظر می رسد که آنها راه قدس را گم کرده اند و به زبان عبری از عابری می پرسند:"راه قدس از کدام طرف است؟" و او پاسخ می دهند:" از سمت چپ بروید"(اشاره به جناح چپ رژیم صهیونیستی). این ویدئوی تبلیغاتی مربوط به کمپین راست نتانیاهو در انتخابات 2015 کنیست است که انتقادی به جناح چپ اسرائیل بخاطر آنچه "تسلیم در برابر تروریسم" می نامند بود.

پست یائیر نتانیاهو خشم جنبش پرچم های سیاه را برانگیخت. پسر نتانیاهو عمدتا در شبکه های اجتماعی فعال است و معمولا دشمنان سیاسی پدرش را به شدت مورد تهاجم قرار می دهد.

پربیننده ترین خبرها