تظاهرات شهرک نشینان صهیونیست برای براندازی نتانیاهو

تظاهرات شهرک نشینان صهیونیست برای براندازی نتانیاهو
يکشنبه 9 آذر 1399 - 13:31

شهرهای تل آویو، حیفا و قدس اشغالی همچنان صحنه تظاهرات صهیونیست ها علیه نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند. تظاهرات کنندگان خواستار برکناری نتانیاهو هستند آنها بر ضرورت براندازی کابینه ای که دچار بحران های سیاسی و اقتصادی بزرگ است تأکید می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

تظاهرات گسترده در قدس، تل آویو و حیفا علیه نتانیاهو به رغم سرکوب گسترده و بازداشت ده ها معترض، برای بیست و سومین هفته پیاپی ادامه یافت و معترضان با توجه به پرونده های فساد نتانیاهو و شکست وی در حل بحران های بهداشتی و اقتصادی، خواستار کناره گیری وی هستند.

در این بین نتانیاهو و متحدانش در منطقه مثل کسی که از گرمای شدید به آتش پناه می برد برای مشغول کردن افکار عمومی شهرک نشینان و جهان، سعی کرده اند گاهی روند سازش عرب های نفتی حاشیه خلیج فارس دستاویز قرار دهند و گاه دست به ترور رهبران و دانشمندان بزنند که آخرین مورد آن، ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران بود.

غافل از اینکه هیچ یک از این ترفندها نمی توانند او و متحدانش را از زلزله های بعدی نجات دهد؛ او یا خود قربانی مرحله بعد است یا اینکه رژیم صهیونیستی را در معرض عملیات های انتقام جویانه سرداران مقاومت قرار می دهد.

زبان حال معترضانی که این روزها از گوشه و کنار فلسطین اشغالی دور هم جمع شده وجز با محاکم نتانیاهو به خانه برنمی گردند این است "بنیامین نتانیاهو برو گم شو".

پربیننده ترین خبرها