خیانت خاندان سلطنتی ابوظبی به فلسطینیان/ تاجر اماراتی ۵۰ درصد نژادپرست ترین باشگاه فوتبال صهیونیستی را خرید

خیانت خاندان سلطنتی ابوظبی به فلسطینیان/ تاجر اماراتی ۵۰ درصد نژادپرست ترین باشگاه فوتبال صهیونیستی را خرید
دوشنبه 17 آذر 1399 - 21:07

یک اماراتی از خاندان سلطنتی این کشور در ادامه خیانت به مردم فلسطین، ۵۰ درصد نژادپرست ترین باشگاه فوتبال صهیونیستی به نام "بیتار قدس" را خریداری کرد.

العالم ـ امارات

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند، "حمد بن خلیفه" آل نهیان از خاندان سلطنتی ۵۰ درصد شرکت بیتار قدس" در سرزمین‌های اشغالی را خریداری کرده است.

این باشگاه فوتبال در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: امروز پس از امضای قرارداد شرکت بین "موشی هوگیگ" مدیر باشگاه و "حمد بن خلیفه آل نهیان" روزی تاریخی و اعجاب‌انگیز برای بیتار قدس است.

بیتار قدس نژادپرست ترین باشگاه فوتبالی در لیگ برتر رژیم صهیونیستی است که در سال ۱۹۳۶ میلادی تأسیس شده است و به خاطر هواداران ضد عرب خود حاضر نشده است تاکنون هیچ فوتبالیست عرب و فلسطینی ندارد.

این موج از عادی‌سازی پس آن صورت می‌گیرد که در چند روز گذشته با وجود این که امارات از قطع صدور ویزا برای ۱۳ کشور مسلمان و عرب در روزهای گذشته خبر داده بود، فعال شدن ویزاهای تروریستی برای اتباع رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

اقدام دیگر امارات در مسیر تسریع عادی‌سازی با اسرائیل و خیانت به ملت فلسطین آن است که چندی پیش نیز این کشور با وجود تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در سطح جهان که در شهرک‌های احداث شده در خاک فلسطین تولید می‌شوند، ابوظبی ضمن میزبانی از هیأت تجاری از اسرائیل درصدد بازاریابی برای کالاهای ساخت این رژیم برآمد.

پیش از آن نیز شرکت فلای دبی امارات، نخستین پروازهای مستقیم خود از دبی به تل‌آویو را آغاز کرد.

ایرلاین‌های صهیونیستی مدعی هستند که ماه آینده حدود ۵۰ هزار صهیونیست به دبی سفر خواهند کرد.

پنج ایرلاین شامل سه ایرلاین اسرائیلی و ۲ ایرلاین اماراتی بیش از ۳۰۰ سفر را بین اسرائیل و امارات برعهده خواهند داشت.

پیش از این و ۲۷ مردادماه گذشته نیز مرکز پخش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که بن خلیفه آل نهیان از «عمر آدام»، خواننده اسرائیلی برای سفر به ابوظبی دعوت کرده است.

چند هفته پیش نیز یک هیأت اماراتی به تل‌آویو سفر کرد و در آن دیدار، دو طرف ۴توافقنامه همکاری در فرودگاه بن گوریون امضا کردند که از جمله آن لغو روادید میان دو طرف بود.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی ۲۳ مرداد امسال با انتشار بیانیه مشترک از امضای توافق برای عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو و آغاز روابط دیپلماتیک میان دو طرف خبر دادند.

به گزارش ایرنا، مراسم امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو با منامه از یک طرف و پیمان صلح رژیم صهیونیستی با امارات ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.

پربیننده ترین خبرها